{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Hvor sidder svømmehus på Monster? {{forumTopicSubject}}

det her er et followup af min tidligere tråd, om min Monster der er død på den ene cylinder!
Fik en del gode råd, men, men, men! Jeg er ikke just en ørn, og kan ikke finde en manual eller lignende der kan vise mig hvad jeg skal skrue i for at tømme svømmehusene.

Her er det orginale indlæg:

"Hej cyklister!

Mit kære Monster er begyndt at opføre sig ret besynderligt.
Den vil pludselig kun starte på en cylinder, men nogen gange starter begge cylindre, dog syntes jeg at jeg kan høre en ujævn motorgang. Hvis jeg kører et stykke hen af vejen med en cylinder, i et jævnt tempo, så siger det pludselig BLUP også kommer cylle nr. 2?!?!?
Jeg har prøvet tændrørene, og det var ikke dem!

Hvad kan dette dog være?
Skal siges at problemet startede umiddelbart efter den havde stået udenfor i det helt vilde regnvejr sidste uge, så ved ikke om det kan være noget relateret?
Den stod ude i regnen, da jeg har en arbejdsgiver der har ondt i røven over den, og derfor har forbudt mig at parkere den under halvtaget, fordi jeg ridser de andre biler, hm. Heldigvis har jeg sagt adios! smiley

Please hjælp! Den plejer at gå så godt, og trække så fantastisk, det gør den dog ikke på en cylinder!"

Hvis der er kommer mere hjælp, så vil jeg meget gerne bede om at få forklaret hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an, da jeg virkelig er en motormongol!

Jeg takker, bukker, nejer og ber til at der er en let løsning!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sidder svømmehus på Monster?
  • #1   29. jun 2009 tag på værksted !

hvis dine hænder vender forkert til en motor bliver det hurtigt dyrere at rode med det selv !
    smiley

• #3   30. jun 2009 det kunne godt være, at du skulle konsultere et værksted, MEN, svømmehusene er de små "klokker" der er i bunden af karburatorerne! Karburatorerne er de sjove tingester der er monteret på topstykkerne. Der er også nogle lange tingester på topstykkerne. Det er udstødningerne. Dem skal du ikke pille ved!

• #4   30. jun 2009 Ik´ for noget, men skulle du ik´ skrive lidt om dette her i din salgsannonce
    istedet for at skrive, "Rigtig godt passet, går perfekt i motoren"....??

• #5   30. jun 2009 Så er den fixet! Det var bare lidt fugt sagde værkstedet, men fik alligevel lige karburatoren gennemrenset og justeret. Nu spinder den igen.

Morten E: Ik' for noget, men skal jeg opdatere salgsannoncen fordi der var lidt fugt i vejen? Hvad skulle jeg skrive så? "mellem 25/6/09 og 30/6/09 kørte den lidt ustadigt grundet fugt? Nu er karburatoren renset, hvilket den ikke var da jeg skrev salgsannoncen, skal det også skrives? Har kørt 3 km siden i morges, må hellere opdatere den!

• #6   30. jun 2009 Super at i fandt problemet......
    Om det var relavant at skrive i din salgsannonce er selvfølgelig op til dig, Men hvis du kigger lidt på datoerne skrev du d.28 om problemet som var opstået ugen før.. Altså den dag hvor det regnede meget hele dagen.. Og hvis jeg ik´ husker helt forkert var det onsdag d17... Og hvis du så tjekker op på hvornår at du har lavet din salgsannonce, så er det faktisk dagen efter d. 18.06.09..... Om det så var relavant at skrive om ska´ jeg ik´ kunne sige, men du må da ha´ mig undskyldt, hvis du føler dig trådt over tæerne.......

Kommentér på:
Hvor sidder svømmehus på Monster?

Annonce