{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Long way round {{forumTopicSubject}}

Mojn

Har lige set alle afsnit af "Long way round" med Ewan McGregor og hans ven der kører jorden rundt idag og det er satme en god serie. Starter lidt poppet men bliver mere og mere spændende, og de to gutter er sgu ikke så højrøvede som man ville tro.
Så: SE DEN! smiley

Ved nogen hvornår "Long way down" udkommer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Long way round
  • #1   16. jun 2007 Har sagt det for og siger det igen

KANON KANON serie...og det er ikke kun fordi de kører mc....synes nu ikke den starter "poppet".....Jeg lånte den til en kammerat som ikke rigtigt vidste om han gad se den...endte med at han så alle 10 afsnit med kærsten samme dag smiley

• #2   16. jun 2007 Det er nok ham amerikaneren der producerer det jeg er træt af at høre på i starten smiley
    Men sygt så meget forberedelse de laver og beskæftiger en håndfuld mennesker i flere uger :S

• #3   16. jun 2007 Ja, fed serie. Charley Bormann har efterfølgende været med i Dakar rallyet. Det må fandenme være en oplevelse for livet,og ja,der er selvfølgelig en masse forberedelse før sådan en tur.

• #5   17. jun 2007 Nu har jeg ikke set serien - men som Anders nævner har Ewan tjent kassen lige siden Trainspotting - og fair nok - han er en fed nok skuespiller.

Hvem herinde drømmer ikke om eventyr og langture på MC? Jeg gør ihvertfald -

Bare en kommentar.

• #6   17. jun 2007 man kan sige hvad man vil, men smarte det er de, cool forretning!

• #7   17. jun 2007 Super fed serie, købte den på DVD for et halvt år siden, og ville egentlig have set et par afsnit om dagen, men det var sgu så spændende at jeg trak den igennem på næsten en dag, selv kæresten blev helt bidt af den smiley

Long Way Down bliver optaget lige nu, og har release til September i år!!!

(link fjernet)

Kommentér på:
Long way round

Annonce