961 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Skrive direkte til Yamaha Skrive direkte til Yamaha

Hej,

Nogle gange tænker jeg godt, det kan betale sig at være lidt fremme i skoene. Efter en prøvetur på en Tracer 9000 hos min lokale Yamaha-pusher, besluttede jeg derfor, at jeg ville skrive direkte til Yamaha (altså den internationale afdeling) med lidt uopfordret feed-back og forslag til forbedringer.

Det er måske lidt fjollet, og lige netop min mening ikke fylder nok ikke ret meget, når det planlægger næste version - men på den anden side kan det vel ikke skade smiley

Imidlertid kan jeg ikke finde nogen kontaktinformation på Yamaha hjemmeside, hverken den danske eller den internationale. Det er er næsten lidt uhyggeligt, sekt-agtigt, at man tilsyneladende ikke kan henvende sig til firmaet..

Anyway: Hvis nogen kan præsentere en e-mail-adresse til Yamaha, så har de vundet en vandretur til Nr.Snede smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skrive direkte til Yamaha
  • #1   3. aug 2018 https://global.yamaha-motor.com/faq/

• #2   3. aug 2018 Her er ihvertfald et tlf nr. Mon ikke de så kan stille dig videre eller evt. Give dig en mail adresse

https://www.yamaha-motor.eu/uk/services/contact/index.aspx

• #3   3. aug 2018 Prøvet her?
    https://www.yamaha-motor.eu/

• #5   3. aug 2018 Måske du skal læse linie 2 før du går videre:

Kontaktinformation

Henvend dig altid først til en autoriseret Yamaha forhandler med spørgsmål.

Yamaha Motor Scandinavia
    C. F. Tietgens Boulevard 30, 1. th.
    5220 Odense SØ
    Danmark

• #6   3. aug 2018 Skriv til dem på deres facebook eller linkedin.. Så har de nogle online marketingsfolk som kan give din feedback videre

• #7   3. aug 2018 Har du hørt om for mange kokke fordærver maden. Der er nok en god grund til at gud og hver mand der mener de ved noget om MC design ikke kan skrive til dem, da deres mail box nok ville explodere. Alle folk har deres syn på hvordan en MC skal være. Tænker de har nok af designer på lønningslisten. Nyd din MC ellers Nyd at det er en sjov verden der kaldes styling og modanificering og Tuning hvor man kan få mange gode vinter timer til at gå. smiley

• #8   3. aug 2018 Skriv hellere et læserbrev i Ekstra Bladet

• #10   4. aug 2018 Ok... jeg kan godt se, at den dominerende opfattelse er, at det nok er et fjollet projekt bare sådan at henvende sig uopfordret. Det er sgu sikkert rigtigt nok, og jeg tager med oprejst pande imod lidt drillerier og skrinlægger nok projektet smiley

Men i fuld alvor: fabrikanterne må da have brug for noget feedback fra (potentielle) kunder. Gad vide om de har sådan nogen fokusgrupper eller et eller andet. De må da have en systematisk måde at indsamle feed-back, skulle man tro!

• #11   4. aug 2018 Mit bud:
    De har testkørere, fokusgrupper, trend-spottere osv.
    Og så laver de nogle målgrupper RU30 (Riders Under 30), DINKS (Double income no kids) osv.
    Og så udvikler de modeller efter de segmenter/målgrupper og efter hvor stor gruppen er og hvad købekraften er.
    Så ser de hvordan det sælger, og får feedback fra deres forhandlernet - og test i diverse magasiner/websider, fora osv.
    Og justerer næste års model efter det.

Sådan virker marketing/udviklingsafdelinger normalt i en skøn forening.
    Og ja, så har man en siddende der pænt svarer de kunder der skriver ind, og siger tak for brevet, vi tager det med i vores overvejelser - og smider brevet ud.

Kun hvis der kommer MANGE henvendelser om det samme, eller det er et kvalitetsproblem der måske er generelt bliver det sendt videre.

• #12   4. aug 2018 Så må det jo nok også fremover blive min kone, der først og fremmest lægger ører til alle mine kloge meninger smiley

• #13   4. aug 2018 #12 Skilsmisser har som regel altid en god grund smiley

Kommentér på:
Skrive direkte til Yamaha

Annonce