{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Retur ret på Brugt {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen,

hmm har et problem!!

Jeg bestilte nogle kåbe dele opp fra mc-huset, der gik så næsten 14 dage, før jeg havde dem, MEN på tros af at jeg ringede der op 2 gange og skrev en mail til dem der oppe om at jeg kun ville købe kåbe delene hvis alle klips (De steder hvor det skal klikes samen med resten af kåben) var 100% indtakte, og om han kunne garantere det. så har de sendt noget de mest af al lige er til at smide ud!!! Det er det værste gang lort med knækket og flækket kåber, så har de prøvet at lime det med noget sort stas på bag siden, men de har så ikke lige sat plastiken rigtigt sammen så det gaber mellem 3 og 5mm.

Der ud over bestilte jeg en midter del til min front kåbe, men det har de på en eller anden måde fået til vestre side kåbe af selve cyklen ( Den der går ned over motoren) Jeg er så rassende jeg dårligt nok kan skrive! Man kan skuda for helvede ikke sælge sådan en gang lort. Det er det samme som at jeg betaler dem penge for at tag ders ragelse og smide i MIN skralde spand i stedet for de selv smed det i deres:(

Nå men mit spørgsmål er så, der kan jeg vel forlange mine penge igen, selvom det er brugte dele men købt hos en forhandler hvor aftalen var klar at ingen knækket samling klips (Selvopfundet ord ehe smiley
og ikke en side kåbe men en midter kåbe til min front?

Håber der e ret par guter eller gutinder der har styr på købe loven her inde, der måske ku vejlede lidt:)

dannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Retur ret på Brugt
  • #1   10. maj 2007 Ps. du må ikke blive overrasket hvis dit indlæg bliver slettet nu :o/ Man må ikke sige noget dårligt om mc forhandlerne her inde på siden.. kun ros!.. Herre øv hvis den bliver slettet med alt det tekst...

• #2   10. maj 2007 Ingen tvivl, det er en erhvervsdrivende du har købt det af, dermed gælder købeloven uden begrænsning, dvs. inden for 6 mdr. er det som udgangspunkt sælger der har bevisbyrden, hvis han ikke mener defekten var til stede ved levering.
    I den forbindelse er det underordnet, om det købte er nyt eller brugt.

• #3   10. maj 2007 har ellers kun gode erfaringer med MChset, men de tror deres ting er guld vær.

Thomas

• #4   10. maj 2007 Tak for det gutter:D

Jaykay ja, jeg have godt nok hørt lidt, men blev lokket af jeg ikk u finde de åbe dele andre steder.

Jeg tager derop i morgen, og bytter det, ellers må jeg bar tag en hjelm til samme pris med ud af butikken smiley

Det så surt, når man er klar med resten og har aftalt tid til en mulig lakering osv, og så går der ged i det hele pga sådan noget:(

• #5   10. maj 2007 Hej Dannie...
    Sådan er det desværre med MC-huset, de tager røven gang på gang på folk. Jeg fatter ikke at han stadig har den biks kørende, jeg ville ønske folk gik ind i forum og fandt de forskellige tråde omkring Mc-huset (der er mange) Han vil skide højt og flot på købelov, og hvad der ellers er. Jeg ved ikke lige hvad du kan gøre, men held og lykke med det. Ville ønske han røg en tur i kontant el.lign. Så folk kunne se hvad han er for en fætter.

• #6   10. maj 2007 jeg har købt min cykel der oppe og der har ikke rigtigt været nået endnu...!

• #7   10. maj 2007 tja jeg håber da ikke jeg for bøvl skal have min på værksted snart, så det håber jeg da at det går fint...!

• #8   10. maj 2007 Damm Den ville jeg da øsnke jeg havde set inden smiley

Men nu prøver jeg og tag oppe og få en snak med ham i morgen, og håber på det bedste.. eller mange tak for hjælpen smiley Rart der er folk man kan spørge til råds:)

• #9   10. maj 2007 En godt råd !

tag ud hos ophuggeren og se på delen inden du køber, så kan du også prutte om prisen.

Har handelt hos mc-huset ! fik sendt de forkerte knaster det tog 3 månder før jeg fik de rigtige ! jeg tror de bevist siger at de har den del på lager ! sender bare noget af sted og får pengene ! Man kan godt handle os mc-huset man skal bare møde personligt op.

En ophugger jeg kan anbefale er: LC-Racing nær Næstved de er gode og dygtige.

hilsen Kenneth.

• #11   10. maj 2007 betryggende at min nye ged er lavet hos mc-huset!!!!!

• #12   10. maj 2007 Det er typisk mc- huset! Hold dig langt fra dem! Søg i forum eller på google. Der er MASSER af din slags historier!

• #13   10. maj 2007 Og lad os håbe at ejeren læser med herinde! Det plejer at komme til ham når der skrives om dem he. Og han er altid uforstående over det der bliver skrevet!

Håber den biks lukker og går nedenom og hjem.
    Der er også en masse rygter om stelfusk, skattefusk, en kommende retsag osv med mere deroppe fra. Kommer sq ikke bag på mig! Sådanne forhandlere burde lukeks ned.

• #14   10. maj 2007 Mc huset. Er det ham i Kølkær?
    Er man ikke lidt modig hvis man køber brugte dele af en man ikke kender godt, uden at se og røre delene først?

• #15   10. maj 2007 Ja han er en kedelig fætter ham deroppe. Har selv haft bøvl med ham....

• #16   10. maj 2007 Vi burde skrive alle vores historier til de forbruger programmer der er så mange af lige pt.!

Kan være de vil tage ham op!

• #17   10. maj 2007 kan se på hans side at han er ved at udbygge
    ALt hans snyderi af folk må jo give pote!

Sådan en *****!!!

Kommentér på:
Retur ret på Brugt

Annonce