Retur ret på Brugt {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen,
hmm har et problem!!
Jeg bestilte nogle kåbe dele opp fra mc-huset, der gik så næsten 14 dage, før jeg havde dem, MEN på tros af at jeg ringede der op 2 gange og skrev en mail til dem der oppe om at jeg kun ville købe kåbe delene hvis alle klips (De steder hvor det skal klikes samen med resten af kåben) var 100% indtakte, og om han kunne garantere det. så har de sendt noget de mest af al lige er til at smide ud!!! Det er det værste gang lort med knækket og flækket kåber, så har de prøvet at lime det med noget sort stas på bag siden, men de har så ikke lige sat plastiken rigtigt sammen så det gaber mellem 3 og 5mm.
Der ud over bestilte jeg en midter del til min front kåbe, men det har de på en eller anden måde fået til vestre side kåbe af selve cyklen ( Den der går ned over motoren) Jeg er så rassende jeg dårligt nok kan skrive! Man kan skuda for helvede ikke sælge sådan en gang lort. Det er det samme som at jeg betaler dem penge for at tag ders ragelse og smide i MIN skralde spand i stedet for de selv smed det i deres:(
Nå men mit spørgsmål er så, der kan jeg vel forlange mine penge igen, selvom det er brugte dele men købt hos en forhandler hvor aftalen var klar at ingen knækket samling klips (Selvopfundet ord ehe
og ikke en side kåbe men en midter kåbe til min front?
Håber der e ret par guter eller gutinder der har styr på købe loven her inde, der måske ku vejlede lidt:)
dannie
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 646
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 339
I den forbindelse er det underordnet, om det købte er nyt eller brugt.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 169
Thomas
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
Jaykay ja, jeg have godt nok hørt lidt, men blev lokket af jeg ikk u finde de åbe dele andre steder.
Jeg tager derop i morgen, og bytter det, ellers må jeg bar tag en hjelm til samme pris med ud af butikken
Det så surt, når man er klar med resten og har aftalt tid til en mulig lakering osv, og så går der ged i det hele pga sådan noget:(
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Sådan er det desværre med MC-huset, de tager røven gang på gang på folk. Jeg fatter ikke at han stadig har den biks kørende, jeg ville ønske folk gik ind i forum og fandt de forskellige tråde omkring Mc-huset (der er mange) Han vil skide højt og flot på købelov, og hvad der ellers er. Jeg ved ikke lige hvad du kan gøre, men held og lykke med det. Ville ønske han røg en tur i kontant el.lign. Så folk kunne se hvad han er for en fætter.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 414
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 414
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
Men nu prøver jeg og tag oppe og få en snak med ham i morgen, og håber på det bedste.. eller mange tak for hjælpen Rart der er folk man kan spørge til råds:)
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
tag ud hos ophuggeren og se på delen inden du køber, så kan du også prutte om prisen.
Har handelt hos mc-huset ! fik sendt de forkerte knaster det tog 3 månder før jeg fik de rigtige ! jeg tror de bevist siger at de har den del på lager ! sender bare noget af sted og får pengene ! Man kan godt handle os mc-huset man skal bare møde personligt op.
En ophugger jeg kan anbefale er: LC-Racing nær Næstved de er gode og dygtige.
hilsen Kenneth.
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
mar 2004
Håber den biks lukker og går nedenom og hjem.
Der er også en masse rygter om stelfusk, skattefusk, en kommende retsag osv med mere deroppe fra. Kommer sq ikke bag på mig! Sådanne forhandlere burde lukeks ned.
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 195
Er man ikke lidt modig hvis man køber brugte dele af en man ikke kender godt, uden at se og røre delene først?
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.137
mar 2004
Kan være de vil tage ham op!
mar 2004
ALt hans snyderi af folk må jo give pote!
Sådan en *****!!!
Retur ret på Brugt