{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.035 visninger | Oprettet:

Kawasaki Z900 tilbud {{forumTopicSubject}}

Jeg har været rundt til forskellige forhandlere da jeg har et godt øje til en Kawasaki z 900, et af de tilbud jeg fik hedder:

2582 kr pr måned i 60 måneder (
4652 kr om året for forsikring med kasko (10.000 i selvrisiko)

20% udbetaling som er 32.000

prisen er med akrapovic udstødning

Jeg kan få ca 20.000 for min gamle mc hvis jeg bytter den med i handlen, priserne ovenfor er det ikke indregnet.

Tanker og råd modtages gerne smiley Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki Z900 tilbud
  • #1   5. jun 2018 2582 i 60 måneder plus 32.000 er 186.920.

Hvad koster den kontant?

• #2   5. jun 2018 Kontant koster står den til ca 120.000 kr - må nok hellere bare spare sammen smiley

• #3   5. jun 2018 Altså det fornuftige og det man ender med, at gøre er ikke nødvendigvis altid det samme smiley

• #4   5. jun 2018 De glemte vel også nævne det koster 13000 kr bare for at oprette lånet? Gør det ihvertfald ved Suzuki da jeg spurgte. Pænt nej tak smiley

• #6   5. jun 2018 Ikke hvad jeg fik afvide af forhandleren.

• #7   5. jun 2018 13.000 for at oprette lån? lyder da tosset .. nej de snakkede ikke noget om at det kostede at låne ?

• #8   5. jun 2018 Tilbuddet som jeg har regnet det frem til lyder til 155.000 på 5 år samt en udbetaling på 12.000 altså 167.000 ... puha det også lidt men kææft det er en fin cykel XD ... hehe

Også er forsikringen ved siden af på 4.652,- kr. (Selvrisiko 10.000,- kr.)

• #9   5. jun 2018 tit er der også gebyr for at betale hver måneden mellem 25 - 50 kr

• #10   5. jun 2018 Det sikkert den udbetaling der er start gebyret så for at tage lånet smiley ved ikke hvordan de gør, men det giver jo god mening.

• #11   5. jun 2018 Hvad med at spørge forhandleren, der har givet dig tilbudet eller på det på skrift, i stedet for at gætte sig frem ??
    Der er jo åbenlyst noget du har fået galt i halsen.

• #12   5. jun 2018 Finansiering på købekontrakt via Santander Consumer Bank. Kontantpris 118.975 kr. Udbet. 32.295 kr. Saml.kreditbeløb 86.680 kr. Lånebeløb 103.655 kr. Mdl. ydelse 1.972 kr. Løbetid 60 måneder. Variabel debitorrente 4,59 %. ÅOP 13,8 %. Saml. kreditomk. 31.607 kr. Saml. tilbagebetaling: 118.287 kr. Etabl.omk. samt mdl. kontogebyr er medtaget i alle beregninger. Fortrydelsesret 14 dage.
    Cyklen står hos Stevens MC

• #13   5. jun 2018 13,8!!

Spørg din bank.

• #14   5. jun 2018 for dyr rente .et privat lån ville nærmest være billigere.

• #15   5. jun 2018 Privatliv er generelt bare dyre, ha ha ha

• #16   6. jun 2018 Det skal siges at jeg aldrig før har fået noget Finanseret og jeg har aldrig lånt penge før, så jeg forstår ikke hvad bla ÅOP står for ? ...

Jeg må vist ud til forhandler og få det forklaret sådan helt sort på hvidt , jeg vil vide hvor mange penge helt konkret jeg kommer til at betale både hver måned og ALT I ALT

• #17   6. jun 2018 ÅOP er dét, du skal fokusere på. Årlige omkostninger i procent.

• #18   6. jun 2018 Kig på Santanders hjemmeside. Der er en fin beregner. Kig på forbrugs-/privatlån hvis du vil undgå både udbetaling og pant. Det er (mærkeligt nok) ikke dyrere end deres bil/mc-lån.

Tjekker du Mybankers hjemmeside vil du se at det er billigste lånemulighed med mindre du er en god helkunde i en af få banker der så tilbyder noget lidt billigere. Har selv brugt dem to gange - absolut problemtfrit. Har begge gange indfriet lånet før tid. Koster ikke noget.

• #19   6. jun 2018 Men alle forhandlere vil have listepris for den? Spørger fordi jeg også er lidt varm på den.

• #20   6. jun 2018 Hvis jeg ender med at købe den tror jeg at jeg vil gøre det igennem en forhandler og få en god deal der smiley .. så længe det kan rende rundt.. synes bare jeg har svært ved at gennemskue hvad det reelt kommer til at koste , sådan alt i alt .. må snakke med forhandlerne lidt mere...

• #21   6. jun 2018 Ved Suzuki fil jeg 5000kr rabat og meget rabat på original ekstraudstyr, framesliders osv.

Det var kontant, men tror man kan få mere ved lån da de jo også tjenere mere så?

Man skal kende en forhandler så man ka. Få afvidebhvad man reelt kan presse en ny maskine til smiley

Spurgte en anden der havde købt samme maskine andet sted, han gav fuld pris, det jo træls Tæhæ

Mon ikke man kan få lignende ved Kawasaki

• #22   6. jun 2018 Husk det er kun renter der er fradrags berettiget her 4,59 % så har du 9,21 du betaler fuld smadrer på i alt betaler 13.8% det kan alle banker gøre bedre måske renten er lidt højre, men åop er lavere og du har højrer fradrag.

• #23   6. jun 2018 Marcus: Der tager du altså fejl. Du får smidt ting efter dig i handlen, hvis du er lidt fræk, OG betaler kontant. Og ikke hvis du køber på afbedrag....Dvs det er min erfaring, selvom jeg skriver "du."

• #24   6. jun 2018 Det er bestemt ikke alle banker (langt fra...), der vil yde et forbrugslån til mindre end 13,8% ÅOP. Mange vil sikkert tilbyde en RENTE, der er lavere, men det er jo noget andet.

I øvrigt tilbydes det også billigere hos Santander end #12 beskriver. Dit lånebehov ser ud til at være ca. 87k (119-32). I Santanders beregner kan man ikke indtaste 87k men f.eks. 90. Det koster 1726 kr./md. - og ÅOP ca. 6% ved 60 mdr. Det hører dog med til historien, at det er den laveste rente/ÅOP de tilbyder - det afhænger af en individuel vurdering. Men MAX ÅOP på det pågældende lån er 12%, hvilket stadig er en ok pris (formentligt endda en GOD pris, for har man et så begrænset råderum, at man får dårligste kreditscoring, har man nok heller ikke meget at presse banken med...). Jeg har selv fået laveste rente/ÅOP begge gange, så det er ikke noget, man behøver være loaded for at få... . Kenneth, du kan selv tjekke beregneren her - det er ikke så svært at forstå. De 1.726 kroner inkluderer alt, da stiftelsesomkostningerne er medfinansieret. Og du kommer (igen ved laveste renteniveau) til totalt at tilbagebetale 103.501 (59 mdr. á 1726 + en sidste rate der er en smule lavere). https://santanderconsumer.dk/privatlaan/ . Som sagt er det også ret let at sammenligne på Mybanker - hvor du også vil se, at du ikke får det billigere.

#22 - med 6% i ÅOP ændrer billedet sig jo ret meget ift. det, du skriver. Du har bestemt principielt ret, men beløbet er lille. På nævnte lån udgør de samlede renter 10.500 i hele lånets løbetid. Af dem sparer du så ca. 33% i skat pga. rentefradrag. Altså 3.465 kr. Over 60 måneder er det 58 kr./md.

Man kan heller ikke se ÅOP uafhængigt at lånets størrelse. Pga. stiftelsesomkostningerne, der kun er delvis afhængige af lånets størrelse, vil mindre lån som regel altid have en højere ÅOP end større lån. Hvis stiftelsesomk. er fast 3k, ja så bliver ÅOP sgu en del højere på et lån på 10.000 end på et på 1.000.000 - selvom stiftelsen i begge tilfælde er 3k.

• #25   6. jun 2018 #23, jeg tvivler ikke på, at du har fået "smidt ting efter dig" og gjort en god handel - det ved du jo bedst selv. Men jeg tror ikke, du har fået det, fordi du har betalt kontant. Så skal det da være en sort handel i hvert fald... . Når forhandleren formidler en finansieringsaftale for finansieringsselskabet, får han selv sine penge med det samme - OG en provision oveni. Så han han ingen interesse i kontant handel. Tværtimod.

• #26   6. jun 2018 Var også ved en anden Suzuki forhandler, han ku lave et rigtig godt tilbud hvis jeg fik den finansieret hos dem, jaja, men bedre end hvis man betaler kontant tænkte jeg bare, næppe

• #27   8. jun 2018 Jeg fatter simpelthen ikke alt det med renter og gebyrer , må hellere vente i stedet for at låne pengene for jeg kan slet ikke overskue hvad det reelt kommer til at koste og synes ikke forhandleren forklarer det ordentlig da han bare slynger tal ud i luften og jeg ikke fatter en dyt smiley

• #28   8. jun 2018 #25: der kan man bare se. jeg troede ærligt talt, at det var omvendt.

• #29   8. jun 2018 Kenneth, hvis du kan få ovenfor beskrevne lån kommer motorcyklen til at koste dig i alt 103.500 + 28.000 i udbetaling. Altså 131.100. Alt medreget. Det kan du sammenligne med at du skal betale 118.000, hvis du køber den kontant.

Din forhandler, eller andre der vil låne dig penge, kan give dig et tilsvarende tal for deres lån.

• #30   8. jun 2018 Og der skulle så have stået 131.500 smiley

• razark
    razark Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #31   9. jun 2018 Hvorfor ikke smide det mere og få sig en z1000? x)

• #32   9. jun 2018 Tror 900 er mere end rigeligt smiley ...

Kommentér på:
Kawasaki Z900 tilbud

Annonce