1.076 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Teoriprøven? Teoriprøven?
Hej.
Skal til teoriprøve på tirsdag og har lige lånt en cd på biblioteket.
De 2 første evaluerende prøver startede med 6-8 spørgsmål om lovkrav til lygter, bremser, registreringsattester, styreegenskaber ved vægtfordeling osv...
Så vil jeg gerne spørge jer om man risikerer sådanne spørgsmål til teoriprøven?
Jeg forventede nemlig, at det kun var spørgsmål, hvor man skal være særlig opmærksom eller spørgsmål om hvordan man vil fortsætte og spørgsmål vedr. parkering.
Er jeg helt forkert på den?
/Chefen
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
held og lykke med begge prøver
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Held og lykke med det
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 37
jeg var til teoriprøve i dag og bestod :-))
og der var lidt om alkohol og meget om hvad man skal være opmærksom på
der er lidt af det hele
held og lykke
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 231
Vi kan vist godt konkludere, at der ikke kommer 6-8 spørgsmål af den type til teoriprøven.
Jeg har nemlig også tænkt mig at gemme det mest tekniske (bremser, styretøj osv.) til køreprøven og derfor blev jeg lidt overrasket over at de var i en "evaluerende teoriprøve".
/Chefen
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Det ville jo være surt hvis det nu var den fejl der kostede dig ventetid og en ny prøve.
Lygtefakta, dækfakta. Længe, bredde osv vil nok være smart at kunne for alle tilfældes skyld.
Husk når der er børn og ældre skal man KUN konc/være særlig opmærksom på dem og ikke vejens forløb og dit og dat. Undskyld. Især "løse børn"
Men lykke til fra O'ense.
aug 2006
Så derfor terper jeg - vil for alt i verden ikke dumpe!
aug 2006
Jo, det ved jeg godt. Jeg forventer heller ikke at komme til køreprøve inden min ferie, men såfremt jeg består teorien på tirsdag forventer jeg det bliver ret hurtigt efter jeg kommer hjem fra ferie (inden for en uge efter jeg er kommet hjem).
/Chefen
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.574
Har ikke fået min tid endnu til kørerprøven, men i sidste uge var der 3 uger her i Odense....
Teoriprøven?