1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Teoriprøven? Teoriprøven?

Hej.
Skal til teoriprøve på tirsdag og har lige lånt en cd på biblioteket.
De 2 første evaluerende prøver startede med 6-8 spørgsmål om lovkrav til lygter, bremser, registreringsattester, styreegenskaber ved vægtfordeling osv...

Så vil jeg gerne spørge jer om man risikerer sådanne spørgsmål til teoriprøven?

Jeg forventede nemlig, at det kun var spørgsmål, hvor man skal være særlig opmærksom eller spørgsmål om hvordan man vil fortsætte og spørgsmål vedr. parkering.

Er jeg helt forkert på den?

/Chefen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teoriprøven?
  • #1   2. maj 2007 nej du for kun spørgsmål og teknik til køreprøven så gem den til når du skal op til køreprøven
    held og lykke med begge prøver

• #2   2. maj 2007 Det er det oftest, men man kan vist godt komme ud for at skulle svare på sådan noget som, hvor langt lygterne skal oplyse vejen og den slags... Tror dog godt du kan regne med det mest er de almindelige spørgsmål omkring hvordan du vil fortsætte osv.. Så vidt jeg husker var der intet af det med lys osv da jeg var til teoriprøve. Men dermed ikke sagt at det ikke kan forekomme!

Held og lykke med det smiley

• #3   2. maj 2007 ja det kan du sagten komme ud for
    jeg var til teoriprøve i dag og bestod :-))
    og der var lidt om alkohol og meget om hvad man skal være opmærksom på
    der er lidt af det hele
    held og lykke

• #4   2. maj 2007 Tak for det...

Vi kan vist godt konkludere, at der ikke kommer 6-8 spørgsmål af den type til teoriprøven.

Jeg har nemlig også tænkt mig at gemme det mest tekniske (bremser, styretøj osv.) til køreprøven og derfor blev jeg lidt overrasket over at de var i en "evaluerende teoriprøve".

/Chefen

• #5   2. maj 2007 Det ER nu ikke så meget man skal huske ang. teknik på MCen.
    Det ville jo være surt hvis det nu var den fejl der kostede dig ventetid og en ny prøve.
    Lygtefakta, dækfakta. Længe, bredde osv vil nok være smart at kunne for alle tilfældes skyld.
    Husk når der er børn og ældre skal man KUN konc/være særlig opmærksom på dem og ikke vejens forløb og dit og dat. Undskyld. Især "løse børn"

Men lykke til fra O'ense.

• #6   3. maj 2007 Jeg kan også det meste, men det ville bare passe helt vildt dårligt i mine planer hvis jeg dumper, da jeg skal på 14 dages ferie lørdag i næste uge.

Så derfor terper jeg - vil for alt i verden ikke dumpe!

• #7   4. maj 2007 Rebecca.

Jo, det ved jeg godt. Jeg forventer heller ikke at komme til køreprøve inden min ferie, men såfremt jeg består teorien på tirsdag forventer jeg det bliver ret hurtigt efter jeg kommer hjem fra ferie (inden for en uge efter jeg er kommet hjem).

/Chefen

• #8   5. maj 2007 Jeg bestod i onsdags....
    Har ikke fået min tid endnu til kørerprøven, men i sidste uge var der 3 uger her i Odense.... smiley

Kommentér på:
Teoriprøven?

Annonce