Så er Prilleren gal igen Så er Prilleren gal igen
Ja det sgu sørgeligt er det, først brugte den MEGET olie sidste år ... så tog det hele vinteren at få det fixer med nye cylindre stempler ringe osv. osv..... Den første tid bragte smilet frem, men AK glæden var kort nu er vi tilbage med en gang ubrugeligt bras af en Tuono der ikke engang har rundet 4000 km. Den konsumerede 1 liter på 220 km. og oser og lugter som en gammel knallert og sender røg skyer i vejret når man starter dem. Det værste er snart at TMP ikke vil tage alvoren i det og afhjælpe det HURTIGT, Bikes and Parts i Aalborg har ydet fin assistance og gjort hvad de snart har kunne .... Så det bliver jo spændende om sagen ender i retten eller nogen snart gør noget, jeg orker ikke mere ! Ny mc der er fuldstændigt ubruelig ,,,, suuk skulle lige af med det tror jeg graver mig ned
Hygge
Jan
ps. brun maling søges så den kan blive malen og smidt i fjorden OG ALDRIG fundet igen !
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 71
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
/Thomas
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Opmuntrende hilsner
Martin
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Håber du finder en løsning på det og iså fald så skriv lige hvad der sker.
PS. er måske ikk specielt opmuntrende men det er sgu en nice bike ellers.
- medfølende hilsner Kristian D
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Men hvis jeg ikke tager maget fejl så skal TMP ikke have noget med din sag at gøre. Du skal henvende dig til forhandleren da det er ham der har solgt den med garanti. Han kan så bagefter drage TMP ind i sagen for at få dem til at betale hans udgifter.
Du kan høre hos forbrugerrådet om hvordan det hænger sammen, men jeg mener ikke jeg er helt gal på den...
/
Jesper
Så er Prilleren gal igen