1.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så er Prilleren gal igen Så er Prilleren gal igen

Ja det sgu sørgeligt er det, først brugte den MEGET olie sidste år ... så tog det hele vinteren at få det fixer med nye cylindre stempler ringe osv. osv..... Den første tid bragte smilet frem, men AK glæden var kort nu er vi tilbage med en gang ubrugeligt bras af en Tuono der ikke engang har rundet 4000 km. Den konsumerede 1 liter på 220 km. og oser og lugter som en gammel knallert og sender røg skyer i vejret når man starter dem. Det værste er snart at TMP ikke vil tage alvoren i det og afhjælpe det HURTIGT, Bikes and Parts i Aalborg har ydet fin assistance og gjort hvad de snart har kunne .... Så det bliver jo spændende om sagen ender i retten eller nogen snart gør noget, jeg orker ikke mere ! Ny mc der er fuldstændigt ubruelig ,,,, suuk skulle lige af med det tror jeg graver mig ned

Hygge

Jan

ps. brun maling søges så den kan blive malen og smidt i fjorden OG ALDRIG fundet igen !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Prilleren gal igen
Kommentér på:
Så er Prilleren gal igen

Annonce