503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Afløser for min Sv'er Afløser for min Sv'er

Efter at have haft min Sv650s til salg i en time eller 2, bliev den allerede solgt, en sorgens dag da hun blev hentet..

Men nu skal afløseren findes, men hvilken?

Har kigget på
Gsx-R 750 K4 ca. 130k
Gsx-R 600 K5 125k eller måske ny
noget R6, synes dog de er lidt for dyre brugt i forhold til en ny til 140k

Mit budget skulle helst kun ramme 125k og ikke meget højere...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afløser for min Sv'er
  • #1   21. apr 2007 brugt Mille eller Falco fra Aprilia. Så er der sjæl og stil. De kan sagten fås til de penge om motorerne fra østrigske Rotax kan holde til flere ture omkring Jorden...

Mvh,

Allan

• #2   22. apr 2007 Mjah, eller en ny Z1000 til 130k.

• #3   22. apr 2007 Det kommer helt an på hvilken smag du har inden for cykler.. skal det være en v2, eller skal det være r4(3)? v4 måske.. Kåbe eller naked bike, japaner, italierner, brite eller en 4.?

Er det til transport eller ren søndags hygge?

• #4   22. apr 2007 Af dem du nævner, skal du nok gå efter en GSX-R 750. Selvom 600 er meget hurtigere end din SV'er, så vil du helt sikkert kunne mærke det noget mindre moment ved lave omdrejninger på gixxer'en - det vil en 750 kunne opveje.

• #5   22. apr 2007 du kan da smutte forbi min cykel og lurer den, største minus er dog at der ikker en kåbe. Skal lige lige sige at på trods af det, vil du ikke have problemer med at følge med..

Anders

• #6   22. apr 2007 Det skal både være transport og hygge/ræs.

Det skal være en cykel som skræmmer en når man vrider håndtaget... Blev lidt vild Gsxr 600 da den kunne rende 170 i 2gear og så den bremseevne den havde, det er lidt sådan noget jeg er ude efter. Har ikke prøvet 750, så ville gerne vide hvordan den er i forhold til 600

Kommentér på:
Afløser for min Sv'er

Annonce