{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

DANMARK er af-lave {{forumTopicSubject}}

DAVS >8(

Sidder her med snot hængende ned i mit tastatur. Grænsker min hjerne med retfærdigheden i at betale SKAT.....

Fik af en mc ven, den besked at man kunne sende en 21.009 skema, til forløbig vudering.

Ringede til told og snot...ups skat, ville lige rykke for vudering...4-6 måneder sagde manden, der begyndte mine øjnvige at bævre, en lille tåre var på vej. VI HAR MEGET TRAVLT sagde manden. Det eneste jeg kunne tænke på var alt den skat jeg havde betalt sidste år.... HVAD HAR DE BRUGT DE PENGE TIL, har de fyret folk, eller arbejder de bare langsom derinde.
Jeg kunne forstå, hvis de havde ansat de folk der skulle til at lave en ordentlig service, men nix.
Havde de da bare en enslydende afgiftsvudering, så man bare lige kunne slå et slag forbi deres hjemmeside. men heller ikke.

Nu syner jeg svinet tirsdag, kører til told og hat i Herning, med et 21.016 skema, hvis toller manden der er flink, så får jeg lov at betale depositum, og så henter jeg plader. ER HAN IKKE FLINK, så skal jeg vente endnu længere, på at få svar på min 21.016 skema. (skema til endelig afgiftsvudering)....

Men uanset hvad, så kommer der prøveplader på tirsdag, og så må det vel være lovligt at køre på den til syn og derefter til told og skat i Herning.

Per

NB: er med på at ovenstående kan virke forvirrende, men ville bare dele mine frustrationer med mine MC VENNER.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DANMARK er af-lave
Kommentér på:
DANMARK er af-lave

Annonce