{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

det er fandme irreterende {{forumTopicSubject}}

det er fandme irreterende.. jeg her bestilt en DEVIL potte til min cbr... er meget trat af at vente.. bestilte den for 1 måned side. de mangler kun lige mellem røret.. sider her med nerver på. ville gerne have den på og indstillet inden næste torsdag.. håber snart at den kommer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er fandme irreterende
  • #1   18. mar 2007 derfor køb over ebay smiley så har du det dagene efter smiley

  • #2   18. mar 2007 Ebay har ikke en skid med leverings tiden at gøre, der er lige præcist så mange snøvlehoveder på ebay som der er andre steder.
    Min potte tog også over en månede på ebay.


  • #3   18. mar 2007 nå nå nå.. ro på nu Casper.
    smiley Har selv handlet over 60 ting på ebay, har nu aldrig selv ventet ret meget på ting fra ebay. Max 2 uger. Det jeg hentydede til var nu mere at man ved med det samme hvad man får, og de tkommer ikke i portiner smiley


  • #4   18. mar 2007 Og så glemte jeg lige at sige. Man sparer en del penge via ebay også smiley

  • #5   18. mar 2007 enig med Sebastian

    Ebay styrer


  • #7   18. mar 2007 Var ikke ment surt eller noget :).

    Men Ebay er langtfra så genialt som det lader til, og fordi der er et billede af en genstand i en auktion , betyder det ikke at det er den genstand som du modtager.
    Jeg har handlet 300 + gange på ebay og har set og hørt meget ang. svindel der forgår der.

    Men ja det er nok det billigste sted, og også tit det letteste sted at handle, men tit er det også privat personer som sælger der, så det er helt op til den person om han/hun vil sende dig din vundne auktion om 1 uge eller en 1 månede.

    Feks det CRD forrør jeg fik til min DR-z der stod højt og tydeligt at det var lige til at smække en LeoVince Potte på, derfor købte jeg det og der var også billede af det.
    Da jeg modtog det passede det dog ikke på, og sælger skrev efterfølgende også at CRD havde problemer med de forrør, og man kunne se på deres nye auktioner at de har fjernet Leo vince bemærkningen. Alligevel sendte de det til mig.
    Kort og godt er Ebay fint, men langtfra perfekt.



  • #8   18. mar 2007 Jeg er først lige begyndt at handle på ebay. Men de ting jeg har fået har altid svaret til beskrivelserne og leveringstiden har altid været ok.

    Ebay er absolut ikke som dba idet ebay lytter til brugerne og fører meget kontrol overfor evt snyd, manglende levering, betaling osv.

    Alex..


  • #9   18. mar 2007 Ebay har jo intet med levringstid at gøre, det er udelukkende din betaling som afgør hvor hurtig du får varen
    Ebay er ufattelig tunge at danse med når men ikke får sine penge, der er ikke personlig betjening som sådan, bare en masse standardmail
    jeg har lige siddet og bøvlet med en svensker som ikke vil betale og han har stadig ikke betalt, dette gør Ebay absolut intet ved


  • #10   18. mar 2007 take it easy med Ebay. er ikke itvivl om at det er ok.. har bestilt men udstødning hved Brun Larsen i Odense.. er bare irreteret over at det tager 100år.. eller det føles det som om...

  • #11   18. mar 2007 så skal jeg bare have hak smiley I må da undskylde at jeg de 60 gange jeg har handlet på ebay har fået varen indenfor 14 dage og ellers aldrig har haft problemer.
    Forsøger bare at give lidt råd, men ak det er ikke godt nok og så er det bare noget vrøvl!

    Kla nu lige hesten folkens!


  • #12   18. mar 2007 Udstemme til Sebastian NU !!!

    Hehe nej Sebastian, tror bare at vi lige vil advare om at Ebay ikke er helt perfekt, da det jo ikke kun er firmaer der bruger Ebay men også private der sælger der.
    Som sagt så har jeg brugt Ebay over 300 gange, som sælger og køber og det er meget forskelligt hvordan udfaldet bliver. Hvis du feks sælger betaler Ebay ikke det køberen ikke vil betale for, du får kun refunderet dit auktions gebyr. Paypal kan man snyde med osv.

    Men uden tvivl det er det sted med det bedste udbud af varer, og man kan også sagtens lave en masse kanon handler der.
    Så lad vær med at tag det personligt når folk er en smule kritiske overfor Ebay.


  • #13   18. mar 2007 der er sgu så hyggeligt på MCG.. smiley


Kommentér på:
det er fandme irreterende

Annonce