825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Seriøsitet? Seriøsitet?

Det kan godt være min vinterdepression slår lidt kraftigt igennem, men helt ærligt:
Hvad er det, der sker for vort forum?
Hvis man bortsorterer "interessante" emner som:
Førstegangskøb.
Forsikringspriser.
Hvilken mc er hurtigst fra 0->100km/t
Se min nye nummerpladeholder osv.
Så er der sgu efterhånden ikke meget mc-stof tilbage.
Lad os da prøve at gøre det til et mere givende forum, primært omhandlende teknik, banedage, tests, træf, gode links og råd til og fra hinanden.
Bare min mening en dødssyg mc-fri vinterdag.
Undskyld humøret, men det skal opfattes som et positivt forslag.
Lad os så få +10°C og regnvejr de næste 3 uger.
Mvh.
Jan L

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seriøsitet?
  • #1   7. feb 2007 Jan (Nordsjælland) L..... du må godt være vejr gud efter min mening.... for det er fanme deprimerne at havde cyklen ståendene i garagen og så man ikke en gang kan tage en tur på den...... har du da rat smiley

• #2   7. feb 2007 Jan J

Det er faktisk interessant at se, hvordan især OT indlæggene er faldet i antal efter indførelsen af Grupperne. Jeg forventede umiddelbart at effekten ville være mindst i denne del af Forum

• #3   7. feb 2007 ej ej ej... jeg er nu ikke så depri længere. har brugt hele dagen på at nusse om cyklen. Stod op ved en 8 tiden og gik i gang, stoppede så her ved 16 tiden igen, for mine fingre kunne simpelthen ikke mere, pga kulde.

Men man kan godt mærke at det snart er ved at være tid, når man sidder og begynder på at pudse tandhjul med autosol, for så at smørre kæde bagefter...

• #4   7. feb 2007 Fik lavet en fyraftensakkord med Direktøren i går og kom hjem lige før middag.
    Det betød så at jeg nåede til syn og toldsyn med min ZXR750.
    Synet uden anmærkninger og toldsynet "under middel", så betyder nogle kedelige gengangere i Forummet sådan set lidt mindre......................

• #5   7. feb 2007 Jeg forstår ikke helt problemet...

Du skriver: "Lad os da prøve at gøre det til et mere givende forum, primært omhandlende teknik, banedage, tests, træf, gode links og råd til og fra hinanden."

Alligevel synes du der er noget galt med emner så som:

Førstegangskøb ("gode links og råd til og fra hinanden", "tests"?)
    Forsikringspriser ("gode links og råd til og fra hinanden"?)
    Hvilken mc er hurtigst fra 0->100km/t (well det er da MC relateret ikke?)
    Se min nye nummerpladeholder osv. ( www.motorcykelGALLERI.dk...;-)

Herudover er der imo stort set dagligt er indlæg vedrørende både teknik, banedage og træf. Så nej, jeg synes nu der er masser af MC stof tilbage, det er blot ikke alt sammen der er lige relevant for mig (eller dig), og så gælder det jo om at sortere fra smiley Gentagelserne i visse kategorier kan vi godt blive enige om er lidt kedelige i længden.

Kommentér på:
Seriøsitet?

Annonce