796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Manglende seriøsitet i annoncer. Manglende seriøsitet i annoncer.

Hvorfor opretter folk en annonce over noget , når man for det 1:
er utrolig langsom til at svare
for det 2:
Ikke rigtigt ved noget om det man sælger
og for det 3:
Ikke ved hvad man vil have for det.

Uden at henvise til hvilken annonce synes jeg at det er mærkeligt at sætte noget til salg uden at have en ide om hvad man vil have for varen.
Når der er en der spørger om tingen , skal der først undersøges og prisen er lige pludselig afhængig af hvad tingen koster som ny.

Helt kontant , hvorfor sætter man noget til salg , inden man ved hvad den kan og hvormeget den koster.
Det er sgu da at gøre grin med købere.

Kan nogen huske den grå Dragstar der blev sat til salg for 11k , der blev stillet 50 spørgsmål uden nogensinde sælger svarede.
Er annoncering herinde for alvor eller hvad?
.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manglende seriøsitet i annoncer.
  • #1   12. sep 2009 ...jeg er da helt seriøs...

• #2   12. sep 2009 kan kun være enig bjørn. og noget der irritere mig er det manglende priser, eller priser som 123kr. hvis man søger efter noget i en specielt prisklasse er en helt nye cykler måske ikke lige det man gider sidde og sortere først.og så bliver sælger pissefornærmet når man byder 300kr.
    men igen, det her er jo useriøst nok når biler bliver meldt ind i mc galleriet. og ja, hentyder til atvérne. ja, du sidder på et sæde. ja holder i et styr. og??? ved indreg er det tydeligvis en bil. så forventer ikke det vilde seriøsitet herinde mere..

• #3   12. sep 2009 helt enig... mn glæ jer over t det ikke er lige så slemt som på scootergalleri.dk hehe

• #4   12. sep 2009 Jeg sagde intet om sælgerne , er selv holdt op med at sælge herinde.
    Alt for mange tilbud om bytte selvom man skriver kontant

• #6   12. sep 2009 Jeg fik sku lige et tilbud om frysning smiley

Fordi jeg åbenbart have lavet en ny anonce efter 17 dage med den gamle , der var kommet for mange nye oplysninger om min vare så jeg lavede en ny , med div opdateringer og nye billeder osv , men den gamle fik jeg ikke slettet og en halv time efter var den slettet af .................
    Mine andre varer jeg har til salg er der ikke ændret på selv om de er ved at løbe ud , alså ikke er repostet , men uden at sige noget eller spørge om det er den samme vare , slettet var den værsko at spise
    Sådan tør jeg ikke behandle mine kunder i min butik selv om jeg har haft den i 28 år

• #7   12. sep 2009 Kwak: Ja alt var bedre i gamle dage!

.. synes markedet fungerer helt fint.

• #8   12. sep 2009 Tja kan godt se det er problemer med salg herinde , så jeg må sku nok slette mine andre annoncer herinde , så de bliver slettet nu , der findes jo mange steder de er glade for at man annoncere og opdatere priser og spec. på ens varer

• #9   12. sep 2009 Nej jeg mener også at det ikke altid er nemt for sælgere.

Selvom man skriver "sælges kontant" får man et hav af tilbud om bytte

Men her og nu er der tale om en der sælger en genstand , men ved ikke noget om tingen og ved heller ikke hvad den skal koste.

Samme som at sætte sin mc til salg , jeg ved ikke hvor gammel den er og jeg ved heller ikke hvad jeg vil have for den .

• #10   12. sep 2009 Irriterende ja, men den kategori hører min ikke til..Frd mc, til en fair og nedsat sat pris.. :)) Så fk jeg også lidt reklame her..Har endda påført rvt. bytte på den..

• #11   12. sep 2009 En ting jeg ikke forstår (har selv handlet herinde 2 gange de sidste 2 mdr.

1. HVORFOR FANDEN kan folk ikke skrive derss bytte forslag i en PM?
    2. HVORFOR kan folk ikke respekterer når nogen skriver INGEN BYTTE??

Kommentér på:
Manglende seriøsitet i annoncer.

Annonce