1.131 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Banned ip. Banned ip.

Jeg havde den opfattelse, at mxtxrcykelfxrum, var et liberalt sted, ingen censur eller brugere der bliver slettet...
Jeg havde indtil i lørdag den 14-3, adgang til siden, men efter at have besøgt siden nogle gange, dog uden at oprette mig som bruger, havde jeg pludselig ikke adgang mere.. Sendte derefter en mail til deres kontakt mail, for at høre, hvad der evt. kunne være galt.. Pt. har de ikke svaret.. Jeg kontaktede min internet udbyder, for at høre om min ip kunne være blokeret.. Han kunne bekræfte at min ip var blokeret af mxtxrcykelfxrum.. og (bannedsite). Det virker noget underligt at blive blokeret af en side, som jeg ikke er bruger af, og derfor heller ikke har overtrådt nogle af deres regler…
Jeg blev som sådan, heller ikke overrasket , da det kommer til mit kendskab, at Mxtxrcykelfxrum, gennemgår de ip adresser, der besøger siden, og hvis det er en besøgende, man ikke ønsker, som bruger, så blokere man for vedkommende. Det er hvad deres såkaldte sjakbajs , selv giver udtryk for. at han har mulighed for og også benytter sig af, I de citater her under..

Citer:
Oprindeligt oprettet af Mcf.dk
Der blevet banned to igår, først en fra bredsten der oprettede sig under mc forum stinker, og en time senere en fra Vejle under samme navn, selvfølgelig den samme eller nogen der har snakket sammen! Men yderst dumt stunt, hvis personen kommer til fornuft og pludselig gerne vil være med, så er den mulighed udelukket!
Citer:
Oprindeligt oprettet af xxxxxxx

Der er der jo så rigtig god grund til at banne for vedkommende er jo helt klart så useriøs som man kan blive. INTET site ville da acceptere et brugernavn som svinede sitet til !!!!
Man skal bare passe på man ikke kommer til at banne nogen som rent faktisk har reelle nok hensigter, bare fordi man formoder noget andet... igen seriøsitet starter fra oven..
sidder lige og tygger lidt på den med bredsten og vejle..... vil det sige at du sidder og tjekker hvor folk kommer fra osv ?

Citer:Mcf.dk
sidder lige og tygger lidt på den med bredsten og vejle..... vil det sige at du sidder og tjekker hvor folk kommer fra osv ?
Jeg har nogle redskaber jeg kan bruge hvis jeg vil! Citat slut

Så det skal vel forstås på den måde, at Mxtxrcykelfxrum´s sjakbajs. Blokere de ip adresser, på dem han ikke kan lide. Så det kun er medløber, og ikke kritiske bruger, der kan komme på siden. for at det kan fremstå, som et frit og liberalt forum? Det minder nu mere om noget, fra kommunistpartiet i USSR tiden.. Der var ingen censur.. for du kommer slet ikke til orde.
Så inden man kaster sig i næse grus, over dette site, så tænk lige over hvad den sjakbajs roder med..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Banned ip.
Kommentér på:
Banned ip.

Annonce