3.429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ravaglioli g105 afbalanceringmaskine FEJL ravaglioli g105 afbalanceringmaskine FEJL

Nogen som har en manual eller kender nogen som kender nogen??
Jeg kan ikke finde noget som helst om manualer og fejlkoder på nettet.
Den melder Error -02-
Den starter op som normalt men kommer ikke op i fuld hastighed før den melder fejl.
Den kan bremse hvis man trykker på stopknappen, ellers triller den bare til den ikke kan mere....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ravaglioli g105 afbalanceringmaskine FEJL
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 13 Emner: 4 Svar: 26
    #1   15. aug 2016 det er højst sandsynelig fotocellen

• #2   15. aug 2016 Det var også mit bud, da den ændrer på hvordan maskinen opfører sig når jeg rykker lidt på den...men om den er brændt af eller bare er ude af justering er så spørgsmålet...

• #3   15. aug 2016 måske sådan fætter vi har jobbet ved vi har en manual ved ikke om der er fejlkoder i den prøver at huske det i morgen smiley

• #4   15. aug 2016 på deres hjemmeside står der at error 2 betyder at ( den planlagte hastighed på hjulhastighed ikke er opnået ) på vores maskine kan man tage et sidedæksel af og rense de 2 gummiruller der kører op af hinanden og trækker hjulet op i fart måske trækker den motor der driver gummirullerne op i fart ikke nok smiley

• #5   16. aug 2016 Tak. Det giver også mening....
    Du må meget gerne se om du kan se den præcise fejlkode.
    Har du et link til det med fejlkoderne på deres hjemmeside?
    Jeg har søgt som en gal på det nemlig.

• #6   16. aug 2016 Det pudsige var at jeg lige havde afbalanceret 3 hjul og så kom fejlen på det fjerde.
    Det er nemlig som om at motoren stopper med at trække før tid og der derfor ikke bliver foretaget en måling.

• #8   16. aug 2016 tog sku fejl alle vores maskiner er af mærket ravaglioli bare ikke afbalanceringsmaskinen, men kan da finde fejlkoderne igen senere på nettet og sende et billede på din tlf med det, er ikke nogen ørn til at linke det var et download jeg fandt på nettet, hvis du stadig vil ha det smiley tlf nr ?

• #9   16. aug 2016 Meget gerne tak;-)
    20243920

• #10   16. aug 2016 flex1one.dk/
    her et link til klik på dækservice og balancemaskiner så kommer der forskellige modeller frem der kan du klikke på manualer ud for maskinen ved godt det er nyere maskiner men tror fejkoderne er ens smiley

• Ole J
    Ole J Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #11   7. feb 2017 Hvis det er på Sjælland så prøv evt. ADS v/Ole Jacobsen tlf. 2857 1473

Kommentér på:
ravaglioli g105 afbalanceringmaskine FEJL

Annonce