1.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Penge tilbage? Penge tilbage?

Hej mcg jeg har købt nogle justerbare greb til min Xt den 25 maj hvor at stedet jeg købte dem ikke havde en fitting så de kunne komme på, men det var noget de sagtens kunne bestille hjem. Jeg har nu ventet i 2 mdr på at få den ting hjem og magter sku ikke at vente mere nu.

Det er desuden også det samme sted som ikke kunne lave min motorcykel selvom de har brugt 2,5 arbejdstime på fejlsøgning til 550kr timen uden at finde fejlen og så komme med en konklusion som lyder at min motor er død og skal skiftes, og så skifter de også lige olie og filter på en cykel de har dømt død, fjolser.

Det korte af det lange er, kan jeg forlange at få mine penge tilbage for jeg har ærlig talt ikke lyst til at støtte dem med flere penge og gider ikke vente mere? Den ene af grebene er jeg kommet til at pakke op fordi at jeg var nødt til lige at føle den i hånden, så den tager de sikkert ikke tilbage, men den anden kan de vel ikke sige nej til?

Håber at i alle får nydt det gode vejr vi har for tiden til mc kørsel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penge tilbage?
Kommentér på:
Penge tilbage?

Annonce