{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  penge tilbage fra afgift
  • #1   13. jun 2007 okay super.. tak for svaret

• #3   13. jun 2007 er der nogen nogen der ved hvor lang tid der er med tilbage virkene kraft...?? købte min gixxer for 1,5 månede siden..??

• #4   13. jun 2007 Hvis en motorcykel er købt til nedsat pris bliver der ikke betalt penge tilbage. Eks.: R6s modellen er nedsat, der kommer ingen penge tilbage til dem der har sådan en.

• #5   13. jun 2007 Tue J, hvordan kan det så være at jeg får penge tilbage på min gsxr600. Den er vel nedsat, eller er de 145 tusind bare " normal" prisen lige p.t!?

• #7   13. jun 2007 Hvis man har købt sin cykel i perioden 25-4 til 15-6 får man hele afgiftslettelsen tilbage, vel og mærke hvis forhandleren ikke scorer dem selv. Det er nemlig ham der får dem og så skal give dem tilbage til dig. Jeg har købt en ny bandit til konen og lavet denne aftale. Alle MC uanset tilbudspris får denne afgift 6075 tilbage. Hvis din forhandler siger noget andet lyver han.
    Efter 15-6 scorer mange importører og forhandlere selv mget af gevinsten. læg bare mærketil hvor meget priserne bliver sænket. Dette er ærgeligt for det går som kritikerne har sagt. "Små afgiftlettelser scorer importørerne bare og derfor er der ingen grund til at give dem" De har desværre nok delvis vis

• #8   14. jun 2007 Søren P - Det er bare noget jeg har hørt. Men syns ikk der er to der siger det samme. Kawasaki siger nu at hver person selv skal søge om at få det tilbage.

Kommentér på:
penge tilbage fra afgift

Annonce