{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gule veste
  • #2   20. apr 2016 Jeg læste/hørte på et tidspunkt at der var en årsag til at politiet kørte med hvide hjelme, nemlig at det man ser først på en motorcyklist er det højeste punkt, jeg lagde efter dette mærke til at især om aftenen var det meget svært at se folk i sort tøj, hjelm og motorcykel, så jeg har valgt en hjelm der er overvejende hvis, og en læderjakke med masser af hvidt på i den forhåbning at jeg så er lidt sværere at overse i trafikken. Om de gule veste hjælper eller ej skal jeg ikke kloge mig på, men selvom jeg ikke betragter mig selv som forfængelig, så sætter jeg alligevel grænsen ved at ligne en kommunal vejarbejder mens jeg prøver at bilde mig selv ind jeg er Rossi smiley

• #3   20. apr 2016 Gule veste hjælper jo heller ikke når folk alligevel sidder og kigger ned i sin telefon eller ikke gider at dreje hovedet for at kigge i de blinde vinkler smiley

• #4   20. apr 2016 Du kører også som Rossi Philip smiley

Kører med skrigende gul refleks jakke. For man ser aldrig sort. Men lyser meget op i den. At så folk sætter farten ned, når jeg kommer, da de tror det er policen er jo kun et plus.

Hvor kan man købe skjulte police blink og horn?

• #5   20. apr 2016 Tak for de rosende ord Kongen smiley tror sku' ikke du får mange skulderklap af strisserne hvis de stopper dig med blå blink og sirene smiley kan huske i mine unge dage hvor jeg blev stoppet i min Peugeot 306 GTI med blå pærer i forlygterne, dem var betjenten ikke videre imponeret over, og skrev fluks en hilsen på 500 kr. det svin!!! smiley

• #6   20. apr 2016 Kan sagtes klare 500kr gav 8500 til deres julefrokost sidste år og støtter dem en gang i mellem haha. Lige 500kr i lommen for tak for godt service

• #7   20. apr 2016 Jeg mener det er devaluerende for den gule vest, hvis alle der bevæger sig i trafikken benytter den.
    I min verden er den beregnet til folk, der arbejder i trafikken og har fokus rettet mod deres job.
    Jeg er i stedet tilhænger af farver på cykel og tøj, ligesom en aktiv kørestil tiltrækker mere opmærksomhed fra billister.
    Til de få der morer sig med at køre rundt og ligne policen, de skulle få sig en rigtig hobby....

• #8   21. apr 2016 Gule veste er til dem der vil ud og opleve verden på to hjul og rigtig mærke den friske luft strømme gennem deres vagina.

Kommentér på:
Gule veste

Annonce