920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hvad ville du vælge?? Hvad ville du vælge??

Hej.
Jeg har brug for jeres hjælp,da jeg er gået hen, og blevet lidt mere end, små lun på den nye gsxr 750, efter de har valgt at sætte prisen ned. Ved ikke helt om jeg "bare" skal beholde det jeg har??
Er lidt usikker på, om man kan nøjes med en 750 kubiks sejtræk?? Eller er det bare mig der ser sådan på det?
Hvis der er nogle her inde der har sådan en model, høre jeg gerne fra jer.
Til sidst ønskes i alle en God Jul.
Johnny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville du vælge??
  • #2   22. dec 2006 Behold din 1000er du vil komme til at savne den. Så hurtig er den nye 750er nu heller ikke, jeg har rykket en.

• #3   22. dec 2006 Hej Jyden,
    Ved ikke hvad de vil gi i bytte pris, regner med at jeg nok skal gi noget i bytte, men håber på at vi næsten ka bytte lige over??

• #4   22. dec 2006 Hej Nik
    Var den meget tam at køre? Eller er det ikke fordi du er har vendet dig til det sejtræk din TL har?Tror da den har nok topfart?
    Johnny

• #6   22. dec 2006 Jeg tror ikke at en forhandler vil bytte lige over, da han jo skal give garanti på din brugte mc, hvor imod importøren står for garantien på den nye.
    Iøvrigt sælges de første GSX-R 1000 jo til ca 160000....der af skal han jo tjene en hel del.

Den nye 750'er er lækker, men jeg ville beholder din 1000'er....det er en rigtig lækker mc (synes jeg personligt ihvertfald smiley

• #7   22. dec 2006 Jeg vil bare tilføje, at jeg også går hen og køber mig en gsxr 750 i det nye år - det tilbud er bare alt for godt !!

Men jeg kan godt forstå din problematik med dit mulige skifte.... Måske skal du tænke på at du får en mere adræt maskine (hvis man kan sige det), den må alt andet end lige være nemmere at smide rundt i kurverne frem for din nuværende pga. den store vægtbesparelse !!

• #8   22. dec 2006 Hvad F..... Kenneth SKAL du til at have motorcykel HE HE

• #9   22. dec 2006 Er bange for at du kommer til at mangle bundtræk.. En af mine venner købte ny i år, ja har lige bestilt gsxr 1000. Frisk nok sagde han om 750en men gad ikke gå to gear ned når der skulle ske noget..
    Men ja kanon pris..

• #10   22. dec 2006 Jeg ville sgu ikke bytte din maskine ud hvis jeg var dig!
    Du har en superfed 1000'er og tro mig du VIL komme til at savne bundtræk (er selv skiftet fra en Fireblade til en 636'er).
    Problemet med den nye suki er at der bliver solgt så mange af dem så man kan fodre svin med dem, Derfor bliver det umuligt at ha' en cykel der bare er en lille smule anderledes end de andres.
    Ligesom det er gået med R6'ern de er også overalt og der er sgu så mange at man ikke engang gider at glo efter lortet.

Bare lige mine 2 cents.

• #11   22. dec 2006 undskyld min store uvidenhed :-D....Men hvad er det for en kanon tilbud for en 750 ?

• #12   22. dec 2006 Suzukis 2007 priser, Her taler han om en GSX-R 750

(link fjernet)

• #14   23. dec 2006 Jeg kan godt li min 1000´ner, den har det dejligste moment, tror godt jeg kunne finde på at smide en turbo på den engang, måske lidt voldsomt, men min pointe er at man går da ikk hen og køber en gixxer 1000, for at gå ned, jeg tror som de andre du vil komme til at savne det moment helt vildt. Jeg har også en Kawa 636 fra feb mnd i år, jeg syns det er de fedeste MC´ere man kan købe for penge, og der er ingen af dem jeg ville være for uden, for min gixxer er bare ond, har moment og er helt vild, og hammer flot, hvor imod min 636 er sjov til bane kørsel små snoede veje og den kan styres med en hånd uden probs, og det er også en utrolig flot, men mere fræk end brutal maskine. Så jeg ville nok beholde min 1000´ner der og så finde mig en 636 eller den nye R6 som også er meget fræk til at kører noget banerace på.
    Og som en anden pointerede, du kan bare se de der R6´ere 05´der kom 80 op med 40K rabat på i rossi look, de er så kedelige for det er jo blevet hvermands eje, og folk gider bare ikk se på dem, hvilket jo ikk hjælper på prisen når du engang skal af med den.

Ha en glædelig jul alle sammen 6 et godt nytår

Mvh

Henrik

• #15   23. dec 2006 Køb den..... Er også selv mere end lun på den idé smiley

• #16   23. dec 2006 Syntes også at designet er klart federe på de nye. Hvis det var mig og mine penge var jeg ihvertfald ikke i tvivl.
    Den Nye.

• #17   23. dec 2006 Hov hov hvad er det lige i har i mod sådan en super SUPER fed R6'er?? He he he JEG syntes i hvert fald de er SÅ fede ;op

Rigtig rigtig glædelig jul alle sammen...................!!!

Med de venligeste hilsner Anders Jacobsen

• #18   23. dec 2006 >Anders<

Den er da også mega fed.. Den nye model.. =8o)

• #19   23. dec 2006 Tror du vil komme til at savne momentet og de sidste 25 heste på hjulet som forskellen er . Kender et par med 1000´eren, de synes 750é ren er kedelig rent motormæssig at komme ned på. Ren køreegenskabsmæssig er der intet.

• #20   23. dec 2006 Hov hov Rass.. :oD Du skal ikke komme her og tro du er noget bare fordi der står moviestar på cykel ;oP

• #21   23. dec 2006 Takker for jeres vudering, tror måske jeg beholder, har også set ham der johnson i Kbh har 06 modelen til 200, kunne være man skulle spare lidt mere op??
    Johnny

• #22   27. dec 2006 Jeg

• #23   27. dec 2006 Jeg køber selv en. Mange engelske blade har kåret den til den fedeste sportsmaskine ever. Hvis man kører lidt på bane ( og det gør man vel hvis man har en supersportsmaskine ) så er der ikke noget hurtige. På de baner vi har i vores nærhed har en 1000'er for mange kræfter der virkelig kæræver erfaring og ekspertise at styre. Hvis man mener at det at have en sportsmaskine, drejer sig om at dreje rullen og køre ligeud så kan man ligeså godt købe en busa eller en ZX 12. Hvis man derimod vil bruge maskinen til det den er lavet til nemlig banekørsel, er der ikke noget federe eller hurtigere. Husk på alle kan køre stærkt når det går ligeud.

Kommentér på:
Hvad ville du vælge??

Annonce