{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flexleasing
  • #2   20. dec 2015 Dem jeg har fundet reklamerer med biler og har selv MCer smiley så er f.eks. interesseret i selskaber folk selv har erfaring med

• #3   20. dec 2015 Har en kammerat der bruger drømmeleasing i Odense.
    Det kører vist helt problemfrit.

• #4   20. dec 2015 Tak Søren P smiley

• #5   21. dec 2015 Hvad sker der egentlig hvis leasing selsskabet går konkurs? Har man så mistet sin cykel?
    Min fætter har haft sin mc leaset igennen drømmeleasing, og når de "køber" din mc af dig så er det kun på papir og med aftale om at den er din igen efter endt leasing. Man får ikke nogle kontanter i hånden. Så hvis de drejer nøglen om er mc'en deres på papiret og dermed kurators? Eller er det helt forkert?

• #6   21. dec 2015 Tror du har ret RC, men ring og spørg dem så vi kan få det rigtige svar frem for en masse spekulationer smiley

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 313
    #7   21. dec 2015 RC har helt ret.

Hvis du har solgt din motorcykel til leasingselskabet - uanset om det er en proforma-aftale og "bare på papir" - så tilhører "din" motorcykel konkursboet, hvis leasingselskabet går konkurs.

Og jeg kan i parentes tilføje, at det ikke er nogen garanti for et klart eller rigtigt svar at spørge leasingselskaberne selv. Mange af dem ved reelt ikke, hvad de laver.

• Esbern Snarre
    Esbern Snarre Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 3 Svar: 313
    #8   21. dec 2015 Google evt. "Lux Leasing".

De gik konkurs og præcis den situation opstod (folk havde "solgt" biler til selskabet i forventning om at få dem igen kvit og frit ved leasingaftalens udløb).

Selskabet havde bare et noget specielt kundesegment, så jeg forestiller mig, at kurator har haft temmelig meget arbejde med at overbevise rygmærkerne om, at de skulle aflevere deres dyre biler smiley

Kommentér på:
Flexleasing

Annonce