Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC tøj sommer ??
  • #1   11. jun 2015 bruger alt udstyr,selv om man sveder åndsvagt,,skal ikke nyde noget

• #3   11. jun 2015 Du skal bare fortsætte som du gør på dit profilbillede..... thoms op

næ, jeg har noget billigt thansen textil, med diverse lynlåse til udluftning. Så længe hjulene ruller, er der ingen problemer. men en tur på efter is, hvor tøjet bliver på, kan godt give en fedtet fornemmelse.

• #5   11. jun 2015 Det sq svært....... Ved godt hvad man bør gøre !! har respekt for dem der tager alt på
    ( det gør min frue ) Jeg kan bare ikke forlis med alt det tøj smiley
    Så jeg må jo tage de knubs det gir hvis jeg hopper af...!! Dog kører jeg meget sjældent uden handsker

• #6   11. jun 2015 kører i læder dragt når der er over 8-10 grader, under i goretex tøj

• #7   11. jun 2015 Den her dragt kørt jeg med inden jeg købte harley! Det er en super ventileret dragt fra alpinestars. Den er skabt til sydens sol og varme. Den er top lækker med de somre vi har haft her hjemme smiley

profilbillede
  • #8   11. jun 2015 Her kan man se hvordan en stor del af dragten er
    El Dvs hele skridtet, brystet og mener også armhuler er. Det er skønt smiley

profilbillede
  • #9   11. jun 2015 Puhhhhh smiley

Klubvesten er fast beklædning på køreture... så langt så godt. Kører med kevlar-jeans, skind handsker, kraftige læderstøvler. Jeg kan sagtens finde på at tage en tur iført en kraftig hættetrøje, men ellers min læderjakke. Hjelm er enten fullface, pilot eller braincap.. det afhænger af humøret.

Kald mig bare naiv.. men jeg satser på at den største sikkerhed ligger i ikke at køre galt.

• #10   12. jun 2015 PiKmenTeret to delt læder dragt og 1 til to sæt mc undertøj alt efter grader . smiley

• #11   12. jun 2015 Kører med læderjakke, kevlarjeans, handsker, korte TCX støvler og fullfacehjelm ALTID, når det er køligt har jeg et sæt thermoundertøj indenunder.

• #12   12. jun 2015 Købte mig en Alpinestars textil Air jakke, de er skide gode i varmt vejr, sommer handsker og kevlar bukser, så er du ok sikker og sveder ikke som et svin. Men husk nu, hellere svede end bløde- meget nemmere at vaske sved end blod af tøjet

• #14   12. jun 2015 Mc støvler
    Kevlar jeans
    Kevlar hoodie
    Sommer handsker fra thsnsen
    Schuberth c3

Evt min klub trøje inde under hvis der kommer lidt aften kørsel smiley

Kommentér på:
MC tøj sommer ??

Annonce