1.049 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Faktiske salgspriser Faktiske salgspriser

Hej folket,

jeg er den lykkelige ejer af en SV650s, som jeg egentlig er virkelige glad for. Men jeg er samtidig den type, som altid leder efter nyt nyt nyt smiley

Jeg ser masser af sv'er af samme model som min og masser af km'er på bagen, som sættes til salg for 45-50.000 kr. Men ét er den udbudte pris, noget andet er den faktiske salgspris. Kan man nogle steder finde en oversigt over, hvad cykler normalt sælges for? Eller har en eller flere af jer erfaringer med det?

Lidt hurtig fakta om min: SV650s, indregistreret december 2004, men er en 2005 model (sort stel) 16.xxx km. Nysynet i juli 2004, altid serviceret. For billeder se evt. min profil.

Skulle det nu ske, at jeg vælger at skifte, vil en Honda CBR 600 F4 fra 2000 med 35.000 km så være et godt emne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El tavle 750 kr.
  • Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Faktiske salgspriser
  • #1   22. apr 2015 Man går sgu da ikke fra V2 til R4 smiley
    Det ville jo svare til at bytte sin Mondeo ud med en Taunus smiley smiley
    Skift den ud med en SV1000 hvis du vil have lidt mere bøf

• #2   22. apr 2015 Hahaha det er også MEGET usandsynligt! 1000'eren kender jeg dog, så den er jeg ikke så bange for, men CBR'en er bare ukendt land for mig, så jeg ville i samme omgang lige forhøre mig omkring den smiley

• #3   22. apr 2015 det er jo et spørgsmål om hvad man synes, jeg synes to cylindre lyder af tunet plæneklipper, så jeg fortrækker R4. al respekt for folk med modstridende meninger smiley

• #4   22. apr 2015 Hvis min plæneklipper havde samme lyd som min MC, så ville min græsplæne være finere end green'en på en gofbane! smiley

• #5   22. apr 2015 I december købte jeg en sv 650s 2010 18.000 km til 37.000kr så det er nok der ned omkring du skal hvis den skal hurtigt væk..

• #6   22. apr 2015 Sku' du ikk' ha' haft en Naked model Nicky, så farten holdes lidt nede smiley

• #7   22. apr 2015 Det lyder for mig også lidt mere realistisk Nicki - desværre smiley

PS: Medmindre din sv'er har en anden motor på end min, går jeg ikke ud fra, at det er den, du har leget på på de Nordjyske motorveje smiley

• #8   22. apr 2015 Da jeg købte min '05 SV650 forrige år, gav jeg 35.000, den havde gået 21.000, var nysynet og inkl:
    - Nye dæk
    - Nyt kædekit
    - Lige skiftet olie+filter
    - Løftebuk for+bag
    - Fuldkåbe og alt muligt andet gøgl..

Så ville nok sige lige under 35.000..
    De 45-50 er jo vildt når en ny koster 70k..

• #9   22. apr 2015 Præcis Gjerlevsen. Det er netop også derfor, at jeg spørger, for det virker jo helt vildt, hvis folk rent faktisk kan få det for dem.

Og jeg kender jo selvfølgelig også den pris, jeg selv gav, men det kunne jo ske, at jeg havde gjort sidste års bedste handel smiley

• #10   22. apr 2015 Du går aldrig galt i byen med en CBR smiley Den er sjov og den kan arbejde..

• #12   22. apr 2015 Hvis din fortsat er til salg om et par måneder kunne jeg godt være interesseret til omkring de 35 kg smiley

• #14   22. apr 2015 Den er ikke umiddelbart til salg. Som skrevet, så var det en undren over, om de virkelig kunne sælges for så mange penge - for så skulle det helt sikkert overvejes. En realistisk pris vil nok være mellem 35-40.000 som flere skriver, og det sælger jeg den ikke for. Så må det blive cykel nummer to på et tidspunkt smiley

• #15   22. apr 2015 Har lige set en MC med 20 år på bagen 350ccm hvor de vil have ca det halv af ny pris markedet er skuet op igen og folk tror de har guld sæt den til 37500 og skriv kom med bud også ender du ca på de 35 du har den solgt og han er en glad køber og Cbr havde en stående vinter over og vi kæmpede lidt med at få liv i den her til forår men efter vi fik renset filter og karbu nye tændtør og lidt så kom den og køre som den skal hver dag med du vil opleve den som kedelig i bund og den har ikke samme bid som din sv så skal du skifte så prøv 750 vfr de ligger ca samme pris som din og et godt skridt op min mening og skal du have en drøm så prøv r1 fra 98-01 det er sand racer uden hjælp til føre men den giver dig smil hver gang den er ude

• #16   22. apr 2015 Er punktum og komma blevet væk på dit tastatur Xtern? smiley

• #17   22. apr 2015 Ja

profilbillede
  • #19   22. apr 2015 Til Xtern: Jeg forstod det, og tak for rådene smiley Og en R1 ville slet ikke være dumt, men jeg tør ikke! Jeg ville køre alt alt for råddent hele tiden, så det må jeg hellere lade være med smiley

Kommentér på:
Faktiske salgspriser

Annonce