404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vil ik tage gas Vil ik tage gas

Hej allesammen.
Jeg har en gammel Kawasaki Ninja GPZ500S fra '87.
Den vil pludselig ik tage gas og jeg kan max få den op på 90 km/t.
Jeg har haft tanken af og skyllet den grundigt igennem, fået blæst slanger og benzinhanen godt igennem.
Har sat nyt benzinfilter på men det ser ik ud som om at det bliver mere end halvt fyldt op.
Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt?
Tænker selv at det måske kan være skidt der er kommet i karburatoren. Men rensning af karburator tør jeg ik selv kaste mig ud i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ik tage gas
  • #1   20. apr 2015 Ja det kunne meget godt lyde som skidt i cab. du kan sikkert finde en i dit lokal område der kan hjælpe dig med at fikse problemet, ellers er der nok ikke andet for en at køre den på værksted... Du kan evt prøve at høre i den lokale mc klub...

• #2   20. apr 2015 Jeg har lige fået tilsendt en håndbog over motorcyklen hvor jeg kan læse om alt. Og alle tingene er beskrevet med billeder.
    Er gået igang med at læse mig frem ril hvad det kan skyldes.
    Nu forsøger jeg med de ting der står beskrevet der og hjælper det ik ryger den på værksted.
    Har talt med Toftlund mc og fået prisen på rensning af karburator.
    Den skal bare ud at køre. Det andet her er til at få grå hår af.
    Men mange tak for dit svar

• #3   20. apr 2015 Hehe, det er ikke sjov nej, jeg går med armen i gips, så jeg holder også stille et par uger endnu smiley

• #4   20. apr 2015 Tjek evt YouTube. Det hjalp mig overdrevet meget, da jeg skulle igennem samme proces. Og det er faktisk relativt simpelt. Så du skal ikke være bange smiley

• #5   3. maj 2015 Jeg endte med at sende den på værksted.
    Det viste sig at den ik kørte på begge cylindere så karburatoren blev renset og synkroniseret, CO2 justering og 2 nye tændrør.
    Så nu tager den gas igen.
    Dejligt

Kommentér på:
Vil ik tage gas

Annonce