1.868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Folk er IDIOTER Folk er IDIOTER

Kommer der lige lidt galle så på forhånd undskyld

Jeg forstår ikke idiot spadser lorte fucking forpulet møgunger at de ikke kan fucking fjerne deres små lorte pilfingre fra andre menneskers ting...

Kommer man hjem fra en lang nats arbejde i sin bil og hvordan finder man sin motorcykel? Jo den ligger da væltet på jorden..

Det er mig en gåde at folk ikke kan lade en motorcykel stå parkeret pænt uden at de skal udøve hærværk og ødelægge ting for andre folk....
Fy for satan!!!!

Men ellers god dag derude i det gode vejr !
Ses på vejene når skaderne er fixet igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk er IDIOTER
  • #1   19. apr 2015 Jep... Det kaldes moderne opdragelse.
    Unge mennesker i dag har desværre ikke helt samme opdragelse i bagagen som man havde føroghen.

• #2   19. apr 2015 Nu vil jeg nok godt ku betegnes som en af de unge mennesker (mener jeg ihvertfald selv smiley ) men der for kan jeg sku godt opføre mig pænt!!!

• #3   19. apr 2015 Folk er nogle spader!

Står den ikke ud til den store vej ved broen? (for ikke at nævne et vej navn)

• #4   19. apr 2015 Jo det gør den... Men i nat havde jeg parkeret i motorcykel p-bås inde i de mindre gader på en p plads til motorcykler

• #5   19. apr 2015 Der er nogle trælse typer mennesker her i Aarhus !

Har godt se den har stået der.

Er du egentlig medlem af spmc på Face? Det er nogle super fede tur!

• #6   19. apr 2015 Nej det er jeg ikke hvad er det ??

• #7   19. apr 2015 En køre gruppe på Face. En rigtig god gruppe smiley

• #8   19. apr 2015 Sgu sur røv det du der fortæller, bare der ik er sket noget med din mc.
    og sådane folk , skulle losses i deres lorte boller .

• #9   19. apr 2015 De burde blive aflivet dem der gør sådan noget!!! Heldigvis er skaderne kosmetiske men det er bare så frusterende

• #10   19. apr 2015 Først stjæler de og bagefter smadre de. Og hvis det mislykkes, at stjæle den, så smadre de den da bare... Også har vi dem der synes det er sjovt, at gå hen og sparke til sådan en. Jeg havde personligt flået hovedet af en person hvis jeg så ham stå og sparke på min mc..

• #11   19. apr 2015 En af de mange årsager til jeg bor på landet... flyt flyt flyt, hvad vil i dog i byen, der vrimler det jo med de kriminelle...

• #12   19. apr 2015 hmm .

nu vi har det så godt på landet, er det så ikke tosset og opfordre alle til at flytte hertil.

eller . ?

mvh

• #13   19. apr 2015 #11: Haha du har jo ret. Jeg bor selv i udkanten af Aarhus men stadig i Aarhus. Men jeg har så egen villa og skur hvor det hele bliver låst inde. Så jeg har ikke disse problemer selvom jeg bor i byen. Men ja, når den står nede på parkeringspladsen i Aarhus, så er den sgu udsat.

• #14   19. apr 2015 Busa C: Jo, i må gerne få hele Aarhus V ud på landet til jer. :'D Så slipper vi for dem. smiley

• #15   20. apr 2015 Elias G & Busa

Før eller siden, bliver i også indhentet af idioterne... også ude på landet smiley måske ikke på jeres egen grund med 300 meter til nærmeste nabo, men så når i parkere jeres bike inden i byen for at gå i biffen er i udsat, som os andre

• #16   20. apr 2015 Det er virkelig trist smiley

Folk har bare ikke den samme respekt mere, det er som om, alle bare er blevet ligeglade, med alle andre end dem selv!

• #17   20. apr 2015 Denny. det er jo blot en brøk del af hvad i andre skal leve med hver dag smiley
    pjat busa, der er plads nok til et par mcg'er

• #18   20. apr 2015 Ja det kan du jo så ha ret i. min står i gården hvor jeg bor. lige uden for mine vinduer. og jeg bor i stuen, så jeg kan holde øje med den. der er heller ingen cykler omkring den. men folk der ikke har en gård, og som er nød til at stille den på gaden mellem cykler og barnevogne, perkeret bile osv osv er jo meget udsatte. men man kan jo også lige tænke sig lidt om inden man stiller den fra sig, hvis man tager den ind til byen, så man ikke smider den hvor der samles mange mennesker

Kommentér på:
Folk er IDIOTER

Annonce