{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Folk kører som idioter {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige vendt tilbage efter en herlig trilletur på 130 km i det forrygende vejr, turen var spændende da der var indlagt et par hurtige prøver på mine reflekser, ganske ufrivilligt faktisk.

FOLK KØRER SOM IDIOTER.

Ikke fordi de kører råddent, næææ, var det så bare det, så havde de da i det mindste fokus på det de lavede! men telefoner, samtaler med unger bagi og bare generel dårlig opmærksomhed på omgivelserne præger godt nok billedet af mange mange billister!! Hold op hvor ville jeg ønske at der var lidt mere autobahn gestapo istedet for fotofælder, det kunne måske gøre en forskel for sikkerheden på vejene og få nogle af fjolserne til at rette opmærksomheden lidt ud over solbrillerne.

F.E.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk kører som idioter
  • #1   3. okt 2013 Man skal bare ud på de helt små landeveje med mange sving, det er sjovest at køre der og man møder 1 bil pr. time

• #2   3. okt 2013 Ja men bilisten er pisse fuld smiley

• #3   3. okt 2013 Mirza, og den bil er så tlfældigvis en traktor der lige har smidt et læs jord af på vejen og i alle sving i miles omkreds, eller som Frederik skriver en der er pisse fuld smiley

• #5   3. okt 2013 Er der andre på vejen end mig?? Men jeg fik da set nyhederne på DR's hjemme side og mail'et chefen ang. det møde i morgen. Så min tur hjem var rigtig fin

• #6   3. okt 2013 smiley Bilisterne er kun nogle idioter når jeg ikke er i bil.......

• #7   3. okt 2013 sjovt nok, når jeg kører bil er mc´erne nogle idioter ...
    gu´ve...om....?

• #8   3. okt 2013 Syntes aldrig jeg har problemer med mc tosser når jeg er i bil, jeg sidder jo selv af og til på sådan en smiley Men folk i bil mener tit at når de har blinket er de i deres gode ret til at dreje/skifte bane uden at se sig yderligere for smiley hvis der er nogen er de jo advaret og må bare flytte sig. Vil så lige sige at min bil ikke er vildt ny, eller lille, så de får bare hornet hvis de prøver

• Hendrik E
    Hendrik E Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 119
    #9   3. okt 2013 Ja, er helt enig.. De danske bilister er simpelthen for dårlige til at kigge i deres spejle :S Og oplever det hver evig eneste gang jeg er ude og køre.
    Når jeg kører kigger jeg flere gange i minuttet i mit spejl, for at se om der kommer en hurtig kørende bagfra, eller andre ting. Orientering er da det vigtigste. Og efter 6 år med kørekort, kører jeg stadig på samme måde, som i starten.
    Mange folk har det med at køre efter vaner. "nåh ja, der kommer aldrig en bil/mc på den her villavej, så jeg kan sagtens dreje uden at kigge". Og en eller anden dag kommer der altså en bil :S

Spejle, Spejle, Spejle.. Kan ikke sige det nok gange..

• #11   4. okt 2013 Jeg må indrømme der er noget over at kunne hoppe ud i bilen, ringe til folk og sige de skal sætte vand til at koge, spise madpakken, indstille gpsen, sætte musik på og alt sammen før man overhovedet ville have fået varmen derhjemme.
    Men nu er jeg typen der gerne kører med kamera de få gange jeg så kører bil, så jeg er nok ikke ham der ligger i venstre vognbane indtil jeg pludselig kommer itanke om det da er her jeg skal til højre, drejer, kigger, og blinker så for lige at afrunde manøvren som størstedelenen gør, fuldstændig uimodtagelig overfor overhalingsblink bagfra men altid klar på at blive tosset over at folk dog tør overhale til højre.. TIL HØJRE!!

Kommentér på:
Folk kører som idioter

Annonce