Folk kører som idioter {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige vendt tilbage efter en herlig trilletur på 130 km i det forrygende vejr, turen var spændende da der var indlagt et par hurtige prøver på mine reflekser, ganske ufrivilligt faktisk.
FOLK KØRER SOM IDIOTER.
Ikke fordi de kører råddent, næææ, var det så bare det, så havde de da i det mindste fokus på det de lavede! men telefoner, samtaler med unger bagi og bare generel dårlig opmærksomhed på omgivelserne præger godt nok billedet af mange mange billister!! Hold op hvor ville jeg ønske at der var lidt mere autobahn gestapo istedet for fotofælder, det kunne måske gøre en forskel for sikkerheden på vejene og få nogle af fjolserne til at rette opmærksomheden lidt ud over solbrillerne.
F.E.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 692
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 953
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
gu´ve...om....?
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
aug 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 119
Når jeg kører kigger jeg flere gange i minuttet i mit spejl, for at se om der kommer en hurtig kørende bagfra, eller andre ting. Orientering er da det vigtigste. Og efter 6 år med kørekort, kører jeg stadig på samme måde, som i starten.
Mange folk har det med at køre efter vaner. "nåh ja, der kommer aldrig en bil/mc på den her villavej, så jeg kan sagtens dreje uden at kigge". Og en eller anden dag kommer der altså en bil :S
Spejle, Spejle, Spejle.. Kan ikke sige det nok gange..
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.034
Men nu er jeg typen der gerne kører med kamera de få gange jeg så kører bil, så jeg er nok ikke ham der ligger i venstre vognbane indtil jeg pludselig kommer itanke om det da er her jeg skal til højre, drejer, kigger, og blinker så for lige at afrunde manøvren som størstedelenen gør, fuldstændig uimodtagelig overfor overhalingsblink bagfra men altid klar på at blive tosset over at folk dog tør overhale til højre.. TIL HØJRE!!
Folk kører som idioter