859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Video: Sindsyg gal Polak hader crossere Video: Sindsyg gal Polak hader crossere

Tjek lige den her video. Fuck en psykopat!
Tror desværre også godt man kunne møde sådan en i Danmark. Der skal i hvertfald ikke meget til før folk fare i flint over en MC.

http://youtu.be/6qMTMBY8Eoc

(p.s. slutningen får mig til at tvivle på om det er ægte, men døm selv smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Video: Sindsyg gal Polak hader crossere
  • #1   9. jan 2015 (1) Ikke i orden at forsøge at lemlæste folk ved at få dem til at snuble over en snor/wire. Heldigvis så den ikke ud til at være i hovedhøjde. Læste en artikel for et par år siden hvor en gut på en quad fik nogen grimme skader på halsen efter at have kørt i en stålwire

(2) Ikke i orden at køre på en anden private område (så vidt jeg har forstået det er). Men det retfærdiggøre ikke (1)

Tvivler også lidt på troværdigheden af klippet. Men det er jo desværre før sket at folk har spændt noget på tværs fordi de har set sig sure på folk på to hjul.

• #2   9. jan 2015 Det er sgu da så fake det der... smiley

• #3   9. jan 2015 Fake, tror jeg.
    Men i Skive foregår der noget lignende i skovene, altså med wire mellem træerne og store mængder glas skår på stierne og brædder med søm i . !
    Det bliver nok ikke filmet hvis han bliver taget på fast gerning....

• #4   9. jan 2015 Den er fake, står også i video description på den originale. men troede også selv den var ægte første gang. indtil jeg så slutningen hvor han jagtede ham.. det var lidt mærkeligt, jeg ville nok flygte... Men der er mange ægte videoer derude:

https://www.youtube.com/watch?v=4QGI0-xzoBM&src_vid=HgD4NiBJycs&feature=iv&annotation_id=annotation_3691195473

Herefter kan i jo bare begynde at se YT's andre forslag når den er slut der er tusindevis..

Kommentér på:
Video: Sindsyg gal Polak hader crossere

Annonce