1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

GoPro hero3 silver vs hero3+ silver? GoPro hero3 silver vs hero3+ silver?

Hej med jer smiley
Sidder lige her på lokkum og tænker at jeg måske godt kunne tænke mig sådan et action cam, og er i den forbindelse stødt på disse to smiley men kan sku ikke rigtigt se hvad den store forskel er ud over dimensionerne? -og jeg kan slet ikke se om de er 700,- værd?? smiley
Nogen der lige kan hjælpen en uvidende??

Ps. JEG ER FÆÆÆÆRDIG!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoPro hero3 silver vs hero3+ silver?
  • #1   12. nov 2013 hmm.
    nu skal det vel ikke bruges til dine bruno action .

eller ?

mvh

• #2   12. nov 2013 Har selv gjort mig en masse overvejelser, og vil ikke betale den ekstra pris for "plus" generationen. Har du overvejet "farven"? Der er ikke ret stor prisforskel på black og silver, men en pæn forskel i kvalitet! White edition kan ikke betale sig i forhold til at købe et brugt hero 2. For mig at se bør man overveje endten et brugt fra en ældre generation, eller et nyt hero 3 black edition.

Lytter med på gode råd; har ikke købt noget endnu smiley

• #3   12. nov 2013 Jeg stod i samme dillemma og valgte et black, de par hundrede i forskel var ikke værd at spare.

• #4   12. nov 2013 Går selv og overvejer et BE+, men er det "det bedste" der er, eller findes der andre billigere alternativer der er værd også at overveje?

• #5   12. nov 2013 Er der ikke noget med at plus har større batteri kapacitet ?

• #6   12. nov 2013 Altså jeg syntes sku 1000,- bobs for at gå fra silver til black er en del, specielt fordi de begge stadig optager i HD men black gør det med 60 fps i 1080 og silver gør det med 30 i 1080 og 60 i 720.. Jeg kommer sku ikke til at lave så meget slowmotion smiley

Ja helt sikkert, er også med på hvis der er andre mærker der er gode? smiley
    Har set på jvc og contour, men det jeg mærker mig ved er at der ikke er noget housing til.. Det er jo fint hvis man står på vandski eller sådan noget, men sku træls at vælte på mc og så skulle købe nyt kamera istedet for bare at køre housingen. smiley

• #7   12. nov 2013 Jeg har lige købt et Rollei HD Bullet 5S Motorsport på tilbud hos http://actionvideo.dk
    Det er jeg satme positivt overrasket over. Rigtig fine optagelser indtil videre (har kun testet det i haven og i stuen), og så er der RIGTIG meget tilbehør med til.
    Jeg nævner i flæng
    Fjernbetjening
    TFT skærm
    Ekstra batteri
    Laser sigte
    vandtæt hus til 60m.
    8gb micro sd kort (tager op til 64gb)
    14MP
    massere af montage muligheder

Alt sammen inkluderet i prisen..
    Jeg gav 1600,- alt inkl.

Jeg kan ikke lige se det på deres side mere, men prøv evt. at ring til dem, hvis det er smiley

Der er en test af det her: http://www.mydigitalphotos.dk/anmeldelse-rollei-bullet-5s-1080p/

profilbillede
  • #8   12. nov 2013 der er også at aee sd19 kamera på ebay til ca 1700 også med fjernbetjening og vandtæt hus til 60m og så passer det montage beslag med gopro så man kan tilkøbe alt i exstra montage beslag og så tager det bedre billeder/film end gopro
    har et selv og er godt tilfreds med de film jeg har prøvet at lave både over og under vand

• #9   14. nov 2013 Følger selv en gut på youtube der tester dashcams og actioncams. Men derfor er da lækkert nok lige at kunne følge med herinde og hører hvad folk herinde bruger eller kan anbefale smiley

Kommentér på:
GoPro hero3 silver vs hero3+ silver?

Annonce