{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

Løsepenge 3000kr {{forumTopicSubject}}

Ja det er lige det hvad jeg måtte betale for at se min kære kawasaki igen, efter en flok abeunger stjal den her til aften. Var forbi en kammerat i hundige i noget der hedder askerød, og til min store forundring var cyklen sq væk der jeg kom ned igen efter en times tid. Gik og ledte efter den i et par timer uden det store held, hvor efter jeg render ind i nogen 2.g'er der kom hen og spurgte om jeg vidste hvordan man kortslutter en tændingslås. Det to mig ikke mange sekunder at lægge 2 og 2 sammen, men at begynde at smadre dem en efter en, ville jo nok ikke bringe min cykel tilbage og i øvrigt var de jo mange og man ved ikke hvor mange knive de har på sig. Nå men lidt snak frem og tilbage og det ender så med at de godt vil gi' mig cyklen tilbage hvis jeg betalte dem 3000kr, den var svær men andet var der jo ikke at gør, kunne ikke ringe efter panserne (de har jo alligevel så travlt med at uddele fartbøder på åbne landeveje) fordi de skide "bornholmere" vidste jo hvor min kammerat boede, og der ville ikke gå længe før de var på nakken af ham. Så alt i alt kom jeg da hjem med livet i behold på min kære cykel dog 3000 kroner fattigere. Og til jeg der invisterer i dyre ABUS skivelåse, spar de penge og køb et bolttræ istedet for, den flækkede midt over som ingentig! nå sovetid

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løsepenge 3000kr
  • #1   17. jul 2006 I øvrigt så kom jeg hjem med dansk autohjælp da de aber har jo revet ledningerne over!

• #2   17. jul 2006 Janus – Jeg forstår godt du føler dig noget utryk ved hele situationen, men jeg håber bestemt du vil revurderer din handlemåde endnu en gang!

Hvis du/I ikke anmelder dem, vil det jo udelukkende tjene til at opmuntre dem og andre til at opfører sig sådan. Din kammerats ve og vel skal selvfølgelig ikke glemmes, men jeg tvivler meget på at din/hans nuværende handlemåde vil stille ham i bedre sko – hvis folk er stort set ligeglade og de lær at man blot kan træde på visse folk – med det resultat at de siger undskyld at lå i vejen – Ja så bliver de jo ved med at træde på én!

Håber inderligt, at du vil gå til politiet – både for din, din kammerats men også for alle andres skyld…

mvh

• #3   17. jul 2006 du ved jo hvordan de ser ud og ka derfor give politiet et godt signalement, jeg ville ikke tøve 5 sek med at melde dem og endda gå meget længere med det, finde et tæskehold og så prygle dem gule og blå

• #4   17. jul 2006 Det gør mig ont at høre Janus.

Sådan nogle Aber skulle fandme lære hvad der er "dit og mit" på den hårde måde. Det er jo det eneste de forstår.
    Jeg mener også, at du skal overveje det en extra gang at melde dem - selvfølige sammen med din ven.
    Jeg er også sikker på at vi kan samle en 50 - 100 mand herinde fra der gerne kigger forbi gerningstedet.

• #6   17. jul 2006 ANMELD DEM !!

Det kan da kun gå for langsomt, tænk hvis de mennesker gør det igen, med en herinde fra igen. De skal stoppes...

Tror nu ikke man får pengene tilbage da det er svært at bevise (med mindre man måske har en bank udskrift).

Hold os lige updateret....men anmeld dem for pokker !

• #7   17. jul 2006 Geeeeez..... DET ER BARE LØGN!

Jeg tror jeg havde forsøgt at rive arme og ben af den ene, og banke den anden med dem....Eller... nej... jeg ved sq ikke helt hvad jeg ville have gjort, men de havde IKKE sluppet med et par lusinger!!!

Du siger BARE til hvis du får brug for assistance fra Vestkysten.... Så kunne man vel godt lige tage en uges ferie til at tæve dem!

Men joh..der er slet ikke noget at diskutere.. De skal anmeldes med det samme. Du kunne vel evt. lave slået den ene af dem bevistløse og så ringe til Gestapo!
    Men igen...det er jo så skide nemt at være bagklog.

/mvh

• #8   17. jul 2006 Ja ring til "geheimestaatspolizei" jetzt! De skal bløde skal de.....Har hørt om en flok "flinke mennesker" i Greve egnen, som sikkert gerne kommer og hjælper. Du kan ringe til johnny her på 2344....

• #9   17. jul 2006 ja du har en ekstra kølle fra roskilde af hvis du vil!!!!!!!!!!!!!!

• #10   17. jul 2006 hvis man tager ud til dem (og "siger" hej) skal man jo huske renters renter...hehe....

Faktisk skal du have en del mere tilbage en 3 K...haha

• #11   17. jul 2006 Kan godt forstå jeres frustration over at jeg ikke vil melde det, men det er der flere grunde til. For det første ved jeg ikke hvem der har udført handlingen, jeg har aldrig set nogen stå med den eller køre på den, de var ca 20 stykker og ligner jo hinanden allesammen, så jeg kan sq ikke engang med sikkerhed udpege hvem det var jeg gav pengene til. Politiet kan jo ikke løfte deres pegefinger over den "uskyldige" Snakkede godt nok med en betjent, hvorefter de sagde at den snak har de med dem hver eneste dag.
    En anden ting er at her for 10 år siden var vi to der blev stoppet af en skare af 2.G'er, efter vi ikke kunne give dem nogen penge, begyndte den ene at sparke til mig, hvorefter min kammerat brød tavsheden og spurgte hvorfor de måtte være så mange om mig. Det kostede ham efterfølgende en punkteret lunge, ½ år på sygehuset og adskillige indlæggelser på den psykiatriske afdeling lige siden. 3000 kr er relativt billigt sluppet, jeg skal ikke have flere folk på samvittigheden....

• #12   17. jul 2006 det ændrer ikke på at det aldrig bliver anderledes hvis de bare får lov at opføre sig sådan..... og en go' røvfuld virker vist på dem, har jeg hørt smiley når det nu er sagt så forstår jeg dig godt, med det du har været udsat for smiley alt andet lige så fik du din bike igen uden skrammer, og det var nok ikke sket hvis de havde kørt på den. så 3000 er vel billigt nok, sammenlignet.

• #13   17. jul 2006 Hmm jeg havde gerne smasket de svin for 3 kilo.

seriøst jeg syntes DU selv skal starte en tråd hvor du beder folk med retskaffen samvittighed om at møde op og så tager vi ned og henter dine penge eller i det mindste uddeler slag for de 3000,-

kan sgu ikke være rigtigt du skal betale for noget der er dit i forvejen.

Nu kender jeg selv det område har boet i nærheden det meste af mit liv, så jeg hjælper mere gerne, skulle heller ikke undrer mig om jeg kendte nogen af dem i forvejen.

Men igen det skal være DIN beslutning, men tro mig du er ikke alene om at ville straffe dem, det er jo vores borgerpligt, og det eneste de har respekt for....alt hvad der findes af autoriteter rager dem en skid, så med mindre du kan og vil leve med udfaldet som det er, så siger du bare til..hvis vi skal begynde at ringe rundt, for det skulle ikke undre mig om de render og blærer sig med det, så der er med garanti flere der ved hvem det var.

• #14   17. jul 2006 Bliver så pisse harm når man hører sådan en historie!! Godt der ikke skete noget med dig selv..
    DØD VED KØLLE... ja de skulle så..

• #15   17. jul 2006 Nu stemmer jeg altså DF, det er fandme irriterende at høre om sådan noget pis hele tiden. Jeg troede helt ærligt ikke der fandtes mennesker der var så ligeglade med andre. Jeg kan heller ikke se hvordan ordensmagten og den lovgivende magt kan tillade at sådan noget sker, da det mest af alt lyder som mafiametoder. Det havde jo ikke nyttet noget hvis Janus ikke ville betale, andet end at han havde reddet sig nogle dage på hospitalet. Selv HA og bandidos har problemer med dem, hvor fanden er vi så henne... Fatter ikke der er rigtige mennesker der gider bo i nærheden af folk med den mentalitet. Stop bistanden og lav en lov der siger "første overtrædelse af karnov og så er det ud".

Janus: havde du ikke fået snuppet dit kort? smiley

• #16   17. jul 2006 ONLY ONE WAY TO DO IT! Hvis ikke selv du magter at tage kampen op, så få nogen til det, for der er nogen der render rundt og leder efter bare den mindste undskyldning for at begrave nogle af dem. Og hvad angår politiet, så kan de anvendes med fordel. Hvis man "opfinder" lidt....

• #17   17. jul 2006 Hold da kæft man, mine hænder klør af at høre sådan noget! Det er jo helt forrykt!!!

• #18   17. jul 2006 hehe jeg elsker at lege gangster - men sig til hvis det er, for vi er flere herfra som åbenbart gerne vil lege med aberne smiley De skal bare sættes på plads en gang for alle...

..." uddele slaag for de 3000 kr..." hmm... hvor mange brækkede abenæser går der på en 20'er smiley

Line

• #19   17. jul 2006 Line : brækkede næser er ikke nok for en DANSK 20´er ( bid gerne mærke i ordet DANSK ) ....næserne skal han ikke betale extra for....men for at opsumerer hvad en tyver giver er det vel noget i stil med :

brækkede hænder, ben, arme, fingre, smadrede knæskaller, trykkede riben, omrokering af tænder ( hvis svin overhovedet har så nogen ), skridtprygl med et bat, og en generel følelse af ubehag.....

• #20   17. jul 2006 Jo for fanden jeg vil sq da også ud og slagte nogen, men det nytter bare ikke noget, nakker man en kommer der bare 3 andre på hans plads....
    Frorai: jo men jeg har ikke modtaget sigtelsen endnu...

• #21   17. jul 2006 Det er helt sikkert ikke første gang de gør det, og klart det vil fortsætte så længe de for lov, det er jo gode og meget nemme penge for dem.... og hvem ved næste gang er det måske ens kæreste der er et sted og hendes bil de "tager i pant "................hmm DET ER IKKE I ORDEN.

• #22   17. jul 2006 Nåh, jeg troede de nuppede det med det samme... Det var da altid noget, undskyld jeg gnider i såret.

• #23   17. jul 2006 Jeg er sgu klar på et hævntogt........... =)

• #24   17. jul 2006 janus: hvis der kommer 3 andre på hans plads, lader man da bare lmg'en med 3 skud mere smiley

line

• #25   17. jul 2006 hehe kenneth - jeg kan li den måde du tænker på smiley

• #26   17. jul 2006 Jeg græmmes!
    Jeg vil også godt bestille for kr 60000 blandede tæv. Måske man sku fodre dem med grise bolcher!
    FY FOR SATAN.
    Jeg er sgu næsten ved at sige p#"¤¤#%#Q¤ ordet!

Læs min profil og lugt MIN bitterhed over vores totalt uduelige retssystem.

• #27   17. jul 2006 Uden at der skal gå for meget politisk debat i den, skal vi lige undlade at skære "dem" over en kam.

Bryder mig ikke om den tone, og jeg var så sent som igår ude at køre med "etniske danskere". Jeg er kvart polak, kvart schweizer og halvt dansk, så jeg stjæler også med arme og ben.

Jeg vil gerne opfordre til at moderere sproget.

Jeg vil også slå fast at hvis en person vidste hvor min cykel var, men krævede løsepenge for at aflevere ville jeg banke det ud af ham hvis jeg kunne slippe afsted med det! Uden tvivl! I denne situation ville jeg melde det på stedet, det må kunne sidestilles med røveri!

• #28   17. jul 2006 ikke for noget vel janus. men enden er/var du meget naiv eller snot dum. man sætter ikke noget på gaden der er mere værd en en femmer i askerød. om det er de etnisk udfordrede eller de social afstumpede eller gadekrydset af de 2 der har lange fingre i askerød gider jeg ikke udtale mig om, men faktum er at askerød ikke er joprdens bedste kvarter, tværtimod lugter det som en lort er det sgu nok en lort!!! men jeg føler med dig alligevel, men mener stadig du skulle have meldt dem efter du havde fået din kværn. men 3000 er sgu billigt sluppet.

• #29   17. jul 2006 jeg samler meget gerne nogle drenge...

Skriv hvis du har brug for hjælp så kommer vi en 10 - 15 stks

• #31   17. jul 2006 Ja som største delen giver udtryk for ville det have været på sin plads ihvert fald at smaske den der modtog pengene så var man jo sikker på at en af dem der havde stjålet cyklen havde fået betaling.......... og så kører historien , hvad var det første han havde gjort , ringet til gestapo som så havde hentet dig og sigtet dig for hvad de nu kunne hænge på dig , uanset hvad du havde gjort havde du tabt......
    cyklen var væk , betalt for noget som allerede var dit , havde du mulet bare en var du sikkert blevet hentet.

Og de undrer sig stadig over hvorfor danskere ikke vil , integrere dem , sådan nogen KAN IKKE integreres.

• #32   17. jul 2006 ... at intigrere dem.. hmmm det fik mig til at tænke på, at jeg havde sørget for at nogen ville banke ham der havde stjålet min cykel selvom han var dansker. Hvis de så gerne vil ha os til at stoppe med at kalde dem perkere, osv, skulle vi måske begynde at behandle dem som danskere? (læs: hvis de ikke vil høre må de føle, uanset deres herkomst)

Line

• #33   17. jul 2006 Line: My point exactly..

• #34   18. jul 2006 Janus -
    Ved du må have haft det skidt med at hæve pengene eller hvordan det nu er forgået.
    Men ville sku sikkert have gjort det samme hvis der stod 20 mand klar til at tæske mig... Øv
    Er man så en kylling - eller klog?
    Tror godt jeg kunne skaffe adgang til nogle af de rigtige rygmærker hvis det skulle være - Men tror ikke de gør sådan noget gratis - Og dem vil jeg sku heller ikke "skylde" noget.

• #35   18. jul 2006 Jeg tror osse det var det eneste jeg kunne gøre for at se cyklen igen, var jeg begyndt at lammetæve dem, havde jeg nok fået det gange 20 tilbage + cykel i brand, sammen hvis jeg ringede til politiet så havde cyklen nok også stået i brand. Lige indtil jeg stod med pengene, vidste jeg ikke om de havde den eller ej.... hmm rygmærker, ja det er nok et valg mellem pest eller kolera, men det ville være smukt at se dem lide smiley

Kommentér på:
Løsepenge 3000kr

Annonce