Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikring mod tyveri
  • #1   4. jul 2006 jeg har alarm på min og når jeg har den hjemme er den låst fast til et stort boltebeslag som jeg har stødt fast i cement og gravet ned så kun øjet stikker op, derudover er den låst både med kæde og skivebremselås

• #2   4. jul 2006 Jeg har bare en gammel cykel ingen gider stjæle + en abus kædelås og øjne i nakken.

• #3   4. jul 2006 en STOR lås, og skivelås både foran og bagpå, og de steder jeg ved at folk er slemme, kommer der en wire omkring en lygtepæl

• #4   4. jul 2006 Tja pt alarm, skivelås og kædelås omkring en stor jernstang og ja er så heldig så har fået tilladelse til at sætte en 10fods (ca 3mtr lang og 2,5mtr bred) container op, når jeg engang bliver tildelt en privat parkerings plads.. smiley

Mvh Charlotte

• #5   4. jul 2006 Skivebremselås + jagtgevær under sengen :O)

• #6   4. jul 2006 Jeg har en Dantrack DT30 monteret på min ene MC scooter.
    Den sender mig en sms med et koordinat hvis nogen piller ved den, eller hvis man tager batteriet af. Og man kan sms'e til den og se hvor den stor henne med husnummers nøjagtighed i hele europa.

Systemet koster 6.000 og et mobil abbonoment og er relativt nemt selv at montere.
    Det og så en stor fed Abus kæde.

• #7   4. jul 2006 har min i en aflåst garage med styrlås og skivelås....

• #8   4. jul 2006 Skivelås, kæde og safeguard (GPS)

• #10   4. jul 2006 Vi Harley-ejere er desværre særligt udsatte. Bare spørg enhver forsikringsmand. Her er der ikke ret mange der ved hvor cyklerne står, der er 3 cykler låst sammen med store kæder som er lukket inde i en kappe, alarm og GPS er et krav fra forsikringen, bag 2 låste døre (og INDE i huset) og en dejlig stor kamphund som vagt ! + at dørerne i vores gamle bondegård er så smalle at cyklerne næsten skal ligge på siden for at komme ud....... Sørgeligt, men det er min baby !

• #11   4. jul 2006 abus skivelås i forhjulet, abus den næst største kødlåst fast om en 4" rør som er støbt ind i huset og ned i beton ved trappen, jagtgevær, men stætter den også i styrlås hver eneste gang, og når dagen er omme smider jeg overtræk over, så man kun kan se de kæmpe låse, OG DEN SIDSTE TING VIL JEG IKKE FORTÆLLE

• #12   4. jul 2006 Hehe Ronni smækker du en fase på stel smiley

• #13   4. jul 2006 nope, men kan kun sige SMIL

• #14   4. jul 2006 Skivelås, en kæde på baghjulet, som er viklet rundt om en bøjle, - samt et stk. vagthund på 50 kg. (han er dog ikke med når jeg er ude :o)

• #16   4. jul 2006 Oksford Boss Alarm, og lås inde i garage, samt ratlås "og nogle nysgerrige naboer". og self den orginale startspærre.. smiley

• #17   4. jul 2006 Jeg har lænket en Bandidos-rocker og en HA'er fast til min cykel, hvilket har vist sig art være et effektivt middel til at holde ubudne interessenter væk

Eneste problem er at de engang imellen slår hinanden ihjel og skal erstattes med nogle nye....;-)

• #18   5. jul 2006 snakkede med en gut jeg kender omrking tyveri af motorcyklet...
    Han arbejder som proffesionel biltyv for mercedes.

Han fortalte mig at kæde skivelåse kun holder den gennemsnitlige joyrider tyv væk, og at de østeuropæiske bander enten bruger en vinkelsliber eller simpelthen fryser en kæde og banker den af... med hensyn til alarmer kommer de an på modellen.. men de fleste skulle være udsat for en meget høj strøm direkte på stellet, som brænder hele det elektriske system af, og vupti op på ladet og afsted...

Heldigvis ser vi ikke meget til de bander her.. de fleste arbejder i det tyske markede...

• #19   5. jul 2006 Har alarm, + 3 kædelåse og skivebremselås, kæderne er låst fast til en cykelstativ som sidder fast i jorden.. ud over det står den i en smal passage hvor det ikke er muligt at komme ind med vare eller ladvogn..

fik stjålet en sidste år, så nu kan man ikke være for forsigtig.

• #20   5. jul 2006 der er en der har spurgt om dette før.....

En kanon hurtig fyr...haha

• #21   5. jul 2006 Jeg har kun en bremseskivelås og så styrlåsen. Har ikke haft nogel problemer endnu, men er selvfølgelig obs, når man hører så mange der får stjålet deres mc.

Kommentér på:
Sikring mod tyveri

Annonce