{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Hjelm med god hageplads, forslag? {{forumTopicSubject}}

Jeg indtil nu havnet med hjelme, hvor hagen sidder for tæt på hjelmen, dvs lidt forskelligt, men ca 1cm. Det betyder at når jeg køre hvor det blæser en smule, eller motorvejskørsel, så sidder hjelmen og trykker på hagen, og på længere ture er kæben virkelig øm når jeg kommer frem.

Jeg har prøvet samtlige størrelser jeg kunne passe nede ved Hein Gericke lige over grænsen, og det hele med samme resultat. Hagen sidder for tæt på. Og jeg må tilstå at være lidt træt af hende super karla dernede.
Eks på en kommentar, inden jeg tog en hjelm på hun synes jeg skulle prøve,
"denne hjelm sidder og passer super godt"
Hun ved da ikke hvordan den sidder på mit hovede. Nå men jeg tager den på, og den sidder af røven til. Siger så at den ikke sidder godt på mit hovede, hvortil hun svarer "jo den gør"

Lyt med dine ører til lyden der kommer ud af min mund. Der blev sagt NEJ.

Nå men nok om sure opstød. Jeg selv, og nogle andre assholes vil til foråret prøve louis i kiel. Da de tilsyneladende har et kæmpe udvalg af udstyr.

Men hvilken vil i anbefale at jeg prøver, hvor i ved at der er go hageplads? Den sidste hjelm jeg havde var en shoei multitec, og der var heller ikke plads nok.
Om det lige bliver flipup eller ej, har ikke den store betydning. Så længe jeg bare ender med en hjelm jeg kan holde ud og køre med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjelm med god hageplads, forslag?
Kommentér på:
Hjelm med god hageplads, forslag?

Annonce