2.031 visninger
|
Oprettet:
Turbo på cbr 900 der {{forumTopicSubject}}
er der nogle der har erfaring/prøvet det?
og er der nogle +/- ved at montere turbo på en gammel
fireblade
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 61
Jeg har tilfældigvis et stel med afgift til en SC28, der er tilpasset en blackbird motor, hvis du kommer til at mangle
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
+erne er ligetil , sc28eren trækker på hjul i alle gear med en bette turbo
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
sep 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 10 Svar: 25
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
læs denne igennem
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Hvad faen er det for noget vrøvl med at BB med indsprøjt ikke dur, hvis du mener det med at en standart kobling kun holder til ca 170 bhp, ja det er rigtigt med det er jo det mindste problem, men ellers er den da ikke sværer end andre ?
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Min X 11 var vist den første turbo x 11 i verden, så alt blev hjemmelavet og ja det er jo ikke nemt selv at skulle finde alle opsætningerne selv,
Nu er det jo en Dragbike vi taler om så alt lys blev jo pillet af, det kan man så bare ikke lige gøre på en BB da den så går i nødprogram efter XX sek, og jov det drillede sku i lang tid, da man skulle starte den på en speciel måde og absolut ikke røre gassen de første 10 sek, og ikke komme under hmmmm 1000 omd , så gik den i nød
Men da fejlen blev lavet, med en del modstande osv, kørte den 100 % rent og Henning målte den da til 248 Bhp, så hel ringe var det jo egenligt ikke
PS og koblingen er næsten 100% ens med en Busa , det er de samme plader osv
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Nu står der intet om Racer nogen steder og den gamle model har vist ikke lige sådan noget nymodenes skrammel indbygget
Mange kører jo også feks Kawa zx12 - Zx14 osv , de har også deres nødprogram
at sloges med
Og nu da jeg var den første skulle jeg jo selv finde fejlen, og finde ud af hvordan du kunne rettes , det stod ikke i manuellen
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 621
Men nu har du vel skrevet til honda og sagt hvordan manuelen skal skrives om?
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Jeg ringede faktisk til Honda Danmark om problemet , de gad sku ikke høre på mig, men faktisk ringede de tilbage 3-6 mdr efter da de hørte at nu kørte den, Jeg hørte bare ordet SPONS , nej det var det så ikke
Der hvor feks BBen falder igemmen i forholdt til Busaen og Zx12er er at Cyl er en del af blokken, så man kan ikke lægge en extra pakning i bunden for at sænke komp, men det kan man så heller ikke på mange andre, feks GSXR 1000
En anden ting jeg også sloges med, var selv at lave en 1,5mm toppakning i kobber der kunne holde for de kunne ikke købes færdig
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 621
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
synes sku den lyder meget sund
http://www.motorcykelgalleri.dk/video/tuningprojekter/10310-honda_x11_turbo_paa_pinebaenken_
Turbo på cbr 900 der