796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor f*nden blev de knapper af... Hvor f*nden blev de knapper af...

Hej MCG

Jeg har oplevet noget temmelig underligt med min MC de sidste 14 dage. Det startede med at jeg mistede knappen til hornet fra kontakthuset på venstre side af styret. Det skete med ca. 80 km/t i morgentrafik ind mod Århus, så den var afskrevet med det samme. I går trillede jeg så en tur, da jeg kom hjem så jeg knappen til overhalingslyset/pass var væk. Den hverken så eller mærkede jeg forsvandt. Hvordan f*nden kan det ske? Bliver den plastik, knapperne er lavet af, træt med tiden. Eller kan de ikke holde til at blive brugt? Jeg har selv en teori om at det kan være den MC garage jeg har brugt, der har blaffret dem i stykker, men jeg ved ikke om det er muligt!? Har i nogle idéer eller forslag til, hvordan det fikses, så modtages de gerne, da et nyt kontaktshus ved KS Motor koster ca. 1.400 pisk. Og alle MC huggere har ingen XJ 900 Diversion liggende, og E-Bay har det heller ikke smiley

I kan se billeder af dem på min profil, eller følg dette link: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5902

/Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor f*nden blev de knapper af...
Kommentér på:
Hvor f*nden blev de knapper af...

Annonce