1.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

vil da gerne dele min glæde mc'en startede perfekt vil da gerne dele min glæde mc'en startede perfekt

Så blev det endelig 1. marts og mcforsikringen trodte i kraft igen. Så jeg gik ned i gården med mit opladede batteri og monterede det. og trykkede på starteren og den startede som den skulle. nøøøj hvor er jeg bare glad nu. og den kører bare som en drøm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil da gerne dele min glæde mc'en startede perfekt
  • #1   1. mar 2012 show off'er :P, har også hørt et par cykler udenfor idag

• #2   1. mar 2012 Ja sådan noget er sku skønt
    Jeg har lige været en tur i Bilka ved Århus i formiddags og en tur til Mariager over Hobro SKØØØNNT rigtig fed tur

• #3   1. mar 2012 26 grader og er lige kommet op af poolen... skal ud og lege lidt paa en lejet er6er nu... befinder mig forresten paa tenerife.. smiley

• #4   1. mar 2012 dejligt... og god tur til dem der får dem på vejen nu... jeg er selv på skolebænken så den kommer nok ikke ud i år... :-S

• #5   1. mar 2012 havde også en super tur, selvom den bød på problemer, mc'en startede fint og kørte bare derudaf, indtil jeg kom ca 16 km hjemmefra, så føltes det forkert i gashåndtaget og så havde jeg pludselig nok af tomgang smiley knækket kabel tænkte jeg, men nej den var hel, nå var ca 1 km fra en kammerats hus så den gik i 2 gear med 20 km/t og rivegas hen til ham, mokke mokke trylle i ca 20 min og 1 styk selvskærende skrue i den ødelagte gasrulle det rigtige sted og vupti, hjemad det gik, hele vejen smiley turen blev ikke så lang som planen var men det er ikke nok til at ødelægge mit gode foråshumør

ps. ny gasrulle er bestilt

• #6   1. mar 2012 Har ikke haft tid til at kører, børn og andet bras, men hun startede fint sidste weekend, skulle liige prøve

• #7   1. mar 2012 Det er altid en ny tråd værd, når en Ducati starter i første hug uden det er Ducati-vejr. smiley

• #8   1. mar 2012 Trykker lige på "Like"-knappen C-4 lol

• #9   1. mar 2012 Har også set de første 3 stk idag her i Holstebro , jeg venter nu nok 1 månede , men glæder mig stl st hente tanken hos maleren da den er nymalet med nye staferinger og fået klar lak til sidst , han ringe os sagte den var færdig og super flot

• Johan N
    Johan N Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #10   1. mar 2012 Jeg var også ude for første gang i dag.
    Cyklen startede som ved dig også i første hug, og det var en rigtig fornøjelse smiley
    Fik kørt ca. 100 km, før fingeren var så kolde at jeg var bange for de faldt af, og måtte så køre den ind igen.
    Med det ualmindelige dejlige vejr på en 1. marts var det en fantastisk oplevelse

• #11   1. mar 2012 trykker også lige på like for C-4 he-he

Kommentér på:
vil da gerne dele min glæde mc'en startede perfekt

Annonce