Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  laptimer
  • #1   25. dec 2011 Jeg kender ikke den laptimer du spørger om, men har selv en billig udgave fra Otto racing. På den er der blevet sparet på tallene, så den kun kan vise tider der starter med 1. Så sturup og padborg er ingen problem, men f.eks. Anderstops andre større baner duer den ikke på.
    Det er det eneste 'problem' jeg har fundet ved at have en billig udgave.

• #2   25. dec 2011 Jeg kan klart anbefale en af dem fra MYLABS....

Har faktisk én, hvis du er intresseret? Har brugt den til min RC hobby

/LN

• #3   25. dec 2011 Hippie> Så skal du da bare til at have lidt mere fart på hvis ikke du kan komme under 2 min på Anderstorp *GG* smiley

• #4   25. dec 2011 Lars, hvad skall du have for den?

• #5   25. dec 2011 Buggi - muligvis, kender ikke banen med hensyn til tider osv. Har kun set lidt videoer derfra. Men havde lånt min laptimer ud til en der skulle på anderstops, han sagde den kom med mærkelige meldinger og tal. smiley

• #6   25. dec 2011 Hippie> Fair enough smiley
    Gør dig selv en tjeneste og prøv den en dag. Det er en super fed bane, - Ikke særlig teknisk, men hurtig og med massere af plads. Og så har den de fedeste oplagte sving hvor man bare kan give max gas med fuld nedlægning, det er virkelig fedt smiley

• #7   25. dec 2011 Buggi - Du kan være helt sikker på både den og Knutten er på ønskesedlen... Når pengene bliver til det.
    Pt. må jeg nøjes med Padborg for at få noget køretid for mine penge, i stedet for at "spilde dem" på broer til og fra fyn.

• #8   26. dec 2011 Nå, men for lige at komme tilbage til emnet. (undskyld for o.t.)
    ud fra hvad der står på deres hjemmeside, ville jeg købe den hvis jeg manglede en laptimer. Måske der er nogle så nettet der har prøvet den kan sige god for den? Har ikke nået at google så meget om den.

Til prisen kan man lige så godt tage fyret med, men ved ikke om man får brug for det.

• #9   26. dec 2011 Hippie jeg tænker det samme, man ved ikke om får brug for det, så jeg er lidt i tvivl.

• #10   26. dec 2011 At den kan køre på AIM fyr plejer at være en god start. Dem er der mange der køre med, så der står ofte et fyr man kan "nasse" på. Men for 50 kroner er det næsten dumt at lade være. smiley

har du fundet et sted i EU der sælger den?

Jeg fandt et honda forum via google, hvor der var en der havde den. Han skrev den er okay til prisen og den kan hvad den skal. Så skal man ikke også bruge omdrejningstæller, shiftlight, datalogger osv. Tror jeg det er et godt køb.

Sidder selv og bliver lidt hooked og overvejer om jeg skal have en. smiley

Kommentér på:
laptimer

Annonce