Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter hi
  • #1   11. nov 2011 skifte olie.. åas åpå dækkene ikke bliver kantede

• #2   11. nov 2011 pas på

• #3   11. nov 2011 pump lidt mere luft i dækkene og lav et olie skift, så går det som det skal

• #4   11. nov 2011 .....................og få så opretten din maskine, så vi andre kan få fornøjelse af den.
    ;O)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #5   11. nov 2011 Lidt ekstra luft i dækkene og så en gang rengøring.

Olieskift er ligegyldigt når det bare er 4 mdr den skal stå...

• #6   11. nov 2011 Søg Søg der er så mange opslag ..
    Men vask den og ind med den Færdig slut .. Der er ikke nogle forhandler der skifter olie / Pumper mere luft i / klodser op / fylder tanken ... Osv

• #7   11. nov 2011 Okay, mange tak for alle svarene :o)

God weekend til jer alle smiley

• #8   11. nov 2011 husk Karburatorsprit i tanken. ca. en liter og så en 16 liter benzin på din ninja.
    Så dannes der ikke kondens i tanken, og den ruster ikke indvendigt. Ved dog ikke om din ninja er direkte sprøjt, og om det i så fald ikke er tilladt?, nogen som kan bekræfte? smiley

• #9   12. nov 2011 Det er ikke nok...
    der skal noget aflastning til så ikke dæmper/fjedre står belastet i 4 mdr.
    Det vil tage livet af dem på samme måde som brugt olie smadrer motorblokken, tanken ruster hvis den ikke er toppet op og dine dæk blir ottekantede hvis den står på dem....

En donkraft/crosslift under motoren så den løfter begge dæk fra jorden og derved også belastningen på dæmpere/fjedre....

Alternativt kan du bare vaske den, sætte den som du normalt ville gøre og glæde dig til foråret.. Det ville jeg vælge *;O)
    Den er ikke lavet af sukker...

• #10   12. nov 2011 skild den ad i atomer og få den gjort ordentlig ren,evt skift af kølevæske og checke bremsevæske,bremseklodser osv

• #11   13. nov 2011 Vask, aftør og fyld tanken... En god vinter beskæftigelse kunne være grundig rengørring hgvis man er til det og har pladsen..
    Bremse væske og kølervæske skal skiftes hvert andet år så en oplagt mulighed er vinterpausen.. men overholder man service intervaller og programmer sker det jo der Bare forbavsende mange der ikke ved at det bør skiftes hvert andet år...
    Hvis olien er gammel ville jeg skifte ellers ikke,,, Min får alligevel skiftet 2 gange om året med service for hver 6000 km så det bliver jo ikke ligefrem gammel. Ellers er det vist smag og behag hvad man bør gør, men jeg er ening i at vinter hi ikke er set samme som opstaldning på ubestemt tid.
    Er du bange for kantede dæk, hvilket jeg aldrig har hørt ske over en vinter, kan du jo bare gå ud og skubbe den lidt hver måned..

Kommentér på:
Vinter hi

Annonce