1.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Mondux forsikring? Mondux forsikring?

Nogle der har noget godt/dårligt at sige om dem, har fået et godt tilbud jeg ikke kan afslå fra dem af... kasko+ansvar (selvrisiko på 5000), til 4500kr. Synes det lyder utroligt fair i forhold til jeg er ny kører, og sikkert kommer til at lægge mc'en ned på et tidspunkt, og så med den fact at jeg er 19 og har haft kortet i 2½ uge...

Men inden jeg opretter kontrakt, er der nogle der kan sige noget godt / dårligt omkring dem? Har også ringet til gf. De var lidt dyre, så ville lige hører med mondux først.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mondux forsikring?
  • #1   9. nov 2011 Har kun hørt godt om dem.

Kender et par stk som har dem, og de har intet at klage over.. men tror nu bestemt alle forsikringsselskaber har "dårlige" oplevelser for folk..

Så herfra intet skidt om dem smiley

• #2   9. nov 2011 Mondux kunne også tilbyde en god pris til min Blackbird, væsentligt under andre selskaber, når man tager alder og erfaring i betragtning.
    Efter godt et år væltede jeg på cyklen og den blev totalskadet. Fra vi havde fastsat prisen gik der godt en måned inden pengene stod på min konto. Nu her 3 måneder senere igen har jeg stadig ikke fået pengene for den resterende police udbetalt, selvom jeg har rykket dem et par gange. Det drejer sig om cirka 5000 kr.
    Oplevelsen er derfor lidt både og fra mit synspunkt. De har dog lovet at udbetale pengene, så hvis de kommer, kan de ikke få kritik for andet end at være lidt sløve. Det var de i øvrigt også omkring den første opkrævning, der først kom cirka 2 måneder efter forsikringen var trådt i kraft. smiley

• #3   9. nov 2011 Tilbyder de ikk kun til kørere over 25?? Synes jeg undersøgte det da jeg skulle forsikres..

• #4   9. nov 2011 Sorry, det er kun Superbike, hvor man skal være over 25... no worries smiley

• #5   9. nov 2011 yea exactly smiley og skal ikke have min zx-10r (drømme cyklen) før 25-30, da jeg vil opbygge meget erfaring inden. btw. en zx-6r er vel ikke en superbike? (lidt off topic, men har lidt betydning for fremtidige valg af forsikring da jeg skal have den inden 25.., som tingene ser ud nu)

• #6   9. nov 2011 Jeg har også min cykel hos dem. Har ikke haft en skade endnu, men al kontakt med dem har indtil videre været hurtig og professionel.

Husk dog at de kræver alarm på din cykel, men Abus' Detecto skivebremselås til ca. 1000 kr er også godkendt.

• #7   9. nov 2011 Du kan ikke forsikre en ZX-6R hos mondux. Alle RR modeller hvad enten det er 600 eller over går ind under "superbike" hos dem.

Du skal være over 25 og have 5 års MC anciennitet for at stifte forsikring på disse modeller.

Sådan var det ihvertfald for et år siden.

• #8   9. nov 2011 Elias - de fleste sportsmotorcykler indggår under "superbike", selv min lille 400 cc. er en såkaldt superbike i forsikringsmæssig sammenhæng. Måske en anden sag på vejen smiley

• #9   9. nov 2011 søg evt i forummet herinde. der har jeg i hvert fald skrevet før om mine oplevelser. jeg måtte vente 3 måneder på mine forsikringspenge, da jeg knuste min cykel, og derudover havde de kun taget pladerne, men ikke afmeldt den - så jeg måtte ligeledes betale forsikring de 3 måneder de konstant udskudte min betaling i. og i den periode var der selvfølgelig også vægtafgift der skulle betales (dog ikke voldsomt beløb)
    og hver gang jeg ringende til dem (gerne flere gange om ugen) sagde telefonen altid "du er nr. 1 i køen" og der måtte jeg alligevel vente en halv times tid - og når jeg kom igennem vidste de ikke en skid alligevel og blev ved med at udskyde...

• #10   9. nov 2011 De er billige, men sløve.. Har ventet siden juni på min police og på at skulle betale.. De siger jeg er forsikret, men at de ville sende hurtigst muligt (august)

• #11   9. nov 2011 Jeg har også Mondux, var også det billigste sted.. Og rigtig rart med deres online beregner, sparer både deres og ens tid..

Men har så ikke haft brug for dem endnu smiley

• #12   9. nov 2011 Lagde min hvide Z1000 ned for ca 2 år siden.. Der var der ingen problemer overhovdet. Jeg behøvede ikke engang snakke med dem.. Afleverede ved mekanikker oplyste mit forsikringsselskab og derefter kørte det.
    Fik en regning på min selrisiko.

• #13   9. nov 2011 Jeg er rigtig glade for dem.
    For min police hurtigt på de to cykler jeg har haft.
    Har stadigvæk min crf450 hos dem og betaler 3000kr om året med fuld kasko smiley Det skal lige siges jeg er 19år.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #14   9. nov 2011 Mondux var 1100 kr. dyrer end TopDk til min ST1100

• #15   9. nov 2011 Jeg købte helt tilfældigt den skivebremselås fra abus i forgårs. Så føler mig ret heldig smiley Jeg nupper mondux.

• #16   10. nov 2011 Det fungere vel bare sådan at jeg printer deres tilbud ud... udfylder det og sender det med posten til deres kontor? smiley

• #17   10. nov 2011 Bare ring til dem og få det oprettet i stedet, det er vist lettere.

Kommentér på:
Mondux forsikring?

Annonce