{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  p bøde?????
  • #2   17. sep 2011 et p-forbud gælder vel alle køretøjer (scootere/knallerter er ikke køretøjer) den eneste forskel jeg kender, som jeg fik at vide af min kørelære, er at mc'er må holde på betalings p-pladser uden at betale, og kan holde uendeligt på pladser med tidsbegrænsning. (samme for åbne sportsvogne og biler med kalechen nede) Men har aldrig hørt at man må parkere sin mc hvor der er parkeringsforbud for andre køretøjer.

• #3   17. sep 2011 Ja de har fuld ret til at give dig en bude når du holder der smiley

• #4   17. sep 2011 En Scooter/knallert er en cykel med hjælpemotor.

En MC er et MOTORKØRETØJ på lige fod med en bil. Du må nok bare se i øjnene, at du skal betale.

• #6   17. sep 2011 Jacob B., og når du så har indsendt den får du en lang næse smiley

P-billetten SKAL være let synlig indenfor forruden, hvis du ved en fejltagelse er kommet til at tage den med gælder det som om du ikke har betalt.
    Ja jeg har selv prøvet det i aalborg. De er hverken til at hugge eller stikke i. De sagde jeg jo kunne have overtaget en andens billet og det var denne jeg havde sendt ind.

Kommentér på:
p bøde?????

Annonce