490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Anders V
Anders V
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6

gsx-r 250 gsx-r 250

Hej!!!
Har fået kortet her for en måneds tid siden, og er i gang med at spare sammen til en mc. Har kigget meget på en gsxr 250'er og sys den passer godt til mine behov her i starten. Problemet er bare at jeg er blevet frarådet det af en ven som er mekaniker og selv har mc. Han siger den vil gå i stykker hele tiden pga de omdrejninger. Men efter at gixxer ejerne her på siden lyder meget tilredse med cyklen, ville jeg høre om det er rigtig den går meget i stykker osv? Er det en stabil cykel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx-r 250
  • #1   31. okt 2004 Jeg kørte 4000km på min på 2mdr.. Og den kørte bare kanon!

Bare køb en med få km på bagen så skal den nok spinde hvis det bliver serviceret jævnligt! smiley (Interval: 5000km)

• #2   31. okt 2004 jeg er glad for min... den køre godt, men trænger til at blive renoveret... styre perfekt

• Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #3   31. okt 2004 har tidligere haft en gsx-r 250, og jeg var kanon glad for den. Jeg havde den i 2 år og det er en perfekt begyndercykel. Jeg havde ikke de store problemer med min motor, - husk dog at skift olie ved hver 5-6000 km, og kontrollere det tit. Min "spiste" lidt olie, men ikke noget alvorligt. Hvis du kører den godt, holder den, - dvs. sørg for at den er varm inden du kører frisk, og lad være med at kører den i det røde felt. Held og lykke.
    Flemming S.

• Anders V
    Anders V Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #4   1. nov 2004 Jeg takker mange gange for svarene. Det bliver nu nok en gixxer smiley

Men hvor mange km mener i den maks må have kørt... Regner selv med omkring 15-20.000 .. Hvor langt kan jeg maks gå?

Igen tak

• #5   4. nov 2004 Gsxr har et par svage punkter. Membraner i dobbeltkarb. bliver hårde, tændspolerne står af og svømmerventilerne slides. Lyder som en god ide den SP.

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 6
    #6   5. nov 2004 Kan i ikke faa CBR250 R eller RR (nyere model) i Danmark - det er en af de hurtigste 250cc modeller
    har selv to og en ZXR400
    to en halveren er god begynder kvaern

Og hej til alle forresten

Kommentér på:
gsx-r 250

Annonce