{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  r1 vs r6
  • #1   3. jun 2011 landevejen er nu meget relativt, hvad mener du helt nøjagtigt ??

  • #2   3. jun 2011 hov, læste tungere som hurtigere.. men ikk desto mindre så er du aldrig i tvivl at du kører en 1000ccm fremfor en 600ccm.. inertimomentet er det der gør at den ene føles tungere fremfor den anden, selvom tørvægten kun måske er 15kg til forskel..

  • #3   3. jun 2011 tænkte på om den er meget tungere at ligge sig ned på i sving smiley og om hvor stor forskel der egentlig er smiley men tak for svar:)

  • #4   3. jun 2011 har haft en af hver, og der er kun et og sige, R1 den er så meget bedre og køre på, og det er lige meget om det er landevej by eller motor vej, og den er slet ikke tyng.

  • #5   3. jun 2011 jonas J ... det lyder squ fin smiley

    går og drømmer om en r1 til næste sæson .. vil bare ikke være en snegl i de små sving hehe


  • #6   3. jun 2011 en snegl i de små sving på en r1??

    hvis du blir sat bagud i svingene på en r1'er, så er det sku ikke cyklens skyld.



  • #7   3. jun 2011 rene j .. ja , men jeg spørger kun fordi at jeg har hørt et par klogeåger sige det....

  • #8   3. jun 2011 ja dem er der sgu mange af.

    men at påstå yamahas ypperste racermaskine er langsom i sving er nu alligevel at være for kæk:)

    så længe du holder dig til en nyere årgang skal du ikke være bange for svingegenskaberne, nok hellere at holde styr på baghjulet.



  • #9   3. jun 2011 Det eneste der er lidt øv er, at man bliver røv hamrende irriteret over ikke at kunne udnytte maskinen fuldt ud på landevejen..

    - og så daffer man på bane smiley


  • #10   3. jun 2011 Den gamle er nu heller ikke sløv i sving Rene J... smiley Både R1 og R6 udkonkurrere de fleste begynderes evner. På landevejen er en r1'er nok sjovest, da du har noget mere moment, og ikke skal høre på alle de omdrejninger i hele tiden smiley

  • #11   3. jun 2011 Nu kan jeg kun sammenligne egenskaberne på bane, og jeg ville lyve hvis jeg sagde andet end en 04> er MEGET bedre i sving end de gamle..
    Jeg kører ihvertfald markant hurtigere omgangstider på min 04 end på min 99, og det er ikke kun de ekstra hk's skyld


  • #12   3. jun 2011 125klassen totaktere kører hurtigere igennem de snævre sving end en 800ccm motogp maskine.

  • #13   3. jun 2011 kan kun gi dig ret, gert. nu gik jeg bare ikke ud fra han ville ha noget der var meget ældre end det han har nu:)


    mirza tror ikke man skal sammenligne en r6/r1 med de 125ccm der køres gp på:) men ja nogle sving er de hurtigere..indtil 8 meter ude af svinget hahaha


  • #14   3. jun 2011 får hel lyst til at trække sin knallert frem.. men tør ikke pga af kørekort forsvinder helt ved næste klip... smiley
    den har kostet mig teori prøve og køreprøve.. smiley


  • #15   3. jun 2011 Man kan da saktens køre fra "nogle R1'ere" på en R6'er..
    \\Mindes en dag jeg hilste på Robert A.. *GG*.. //

    Få en tur på hver af de modeller du havde i tankerne.. I sidste ende, er det alligevel din mening der tæller... c",)


  • #16   4. jun 2011 Du er da bare pivet så Robert smiley Det er bare lidt mere spændende at køre på de gamle. smiley Omgangstiderne er der ikke den store forskel på, som std. maskiner. omkring 1 sekund fra 98 til 04.

  • #17   4. jun 2011 [ R A S S ] ': Du har overhalet mig EN gang nogensinde.. :oP - på gokartbanen aka Knutten et pas hvor jeg kørte ind før tid, solen stod i det forkerte hjørne, og tyngdkraften var i minus ;o)

    Gert C: første pas jeg kørte på min 04, kørte jeg 7 sekunder hurtigere på Anderstorp.., iløbet af et par banedage til var jeg 12 sekunder hurtigere, så jeg gik fra langsom til acceptable tider ;o)


  • #18   4. jun 2011 kwak

    det var sku input,jeg kan lide,du kan sku forklare det så man ved hvad det drejer sig om......

    hilsen jakob


  • #19   4. jun 2011 Rober2...

    Shhh.. Det lød sq da meget godt ikk.. *lol*.. c",)


  • #20   4. jun 2011 heraf læser jeg at Robert A har fået sig en cykel han har langt større tillid til smiley

  • #21   4. jun 2011 måske....men han kan stadig ikke nå jorden på den:)

  • #22   4. jun 2011 så skal han ønske sig nogle højere træsko smiley

    No Offence, - men min erfaring med r1 er at det er en uhyrre letkørt cykel, du ved hvor du har den, - jeg har kørt mange km på henholdsvis cbr600 f2 tidligere og en hayabusa. Den r1 jeg har nu vil jeg sige er god allround, så længe man ikke skal køre meget lange stræk... som jo nok heller ikke er dens force, til gengæld inspirerer den til frisk kørsel... og kan kun tilslutte mig Rene's kommentar...
    Omvendt set så er den lidt tungere end r6, - men den har det mere moment, - og ja jeg skal ikke kunne sige hvordan std. bremser er på forenden, - men de isr kalibre min er monteret med bider rigtig rigtig fint, - og mener heller aldrig de har fået dårlig kritik på std. bremserne.
    Køber man en gammel model er det prisværdigt og obdattere bagdæmperen evt. med en wilbers eller øhlins. Da de std. er lidt slatne.


  • #23   4. jun 2011 Tusind tak for jeres svar smiley

    Lige de svar, jeg håbede at hører smiley


Kommentér på:
r1 vs r6

Annonce