898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

rep af kåbedel rep af kåbedel

Hej..
jeg har en kåbrdel som er knækket helt over, og den skal jeg prøve at lime ell. (helst uden overgang).
Det drejer sig om venstre kåbedel under sædet på en Kawasaki ZX10 ´89.
Grunden til at den skal limes ell. er at motorcyklen ikke er original farve (staffering) og kan nok ikke ramme sammefarve igen.
Er der nogen som har erfaring med dette eller kender et værksted hvor man gør sig i sådanne ting?
bor i Københavnsområdet..
på forhånd tak.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rep af kåbedel
  • #1   11. mar 2011 Kender en der kan lave det se evt mit fotoalbum og send en privat besked og du får adressen og kontakt info. hvis det er noget,

Hilsen Kjeld
    ps hvad er det for et matriale din kåbe er lavet af er det BBS plast, kulfiber, eller gladsfiber ?

• #2   11. mar 2011 Vær ikke bange for at maleren ikke kan finde den rigtige farve, for det er elektronisk farvemåler de bruger i dag, så farven bliver helt magen til den, den er nu, og en limning holder ikke, så det skal laves ordenligt for at holde

• #4   11. mar 2011 er den knækket hel over er der ik meget at gøre her og nu måske men den går helt sikkert i stykker igen.
    En ordentlig maler kan med garenti ramme igen.

Mikael

• #5   11. mar 2011 Jeg skal prøve at reparere kåbeskader med lego+acetone søndag, rygterne går på at det virker fint smiley

• #6   12. mar 2011 Ja jeg har prøvet før med lego og acetone men det var nu kun revner og ik plast der var knækket helt af, jeg tror nu det bliver svært.
    Lad os høre om det virkede.
    Held og lykke med projektet.

Kommentér på:
rep af kåbedel

Annonce