{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

lakkering af kåbedel, få rigtig farve? {{forumTopicSubject}}

Lagde min cykel ned sidste år, og afleverede den til at blive lavet på forsikringen (grundet sygdom, kunne jeg ikke lige overskue det selv).
Der blev så skiftet hele venstre kåbeside, på nær bagkåben, den kunne ikke skiftes til rød, da den ikke var på lager. Blev så spurgt, om jeg ville accepterer en rep, og omlakkering af den del, i rette farve.

DET ville jeg da (det er jo en ældre cykel, og sådan er det jo!)
MEN da jeg fik den tilbage, var der sne m.m. OG fik derfor ikke kørt på den, den røg bare på lager!

Da jeg kom ud igen, syntes jeg den var lidt oof i farven, men besluttede, det nok var lyset...

SÅ skulle jeg have sædet af, og tog derved begge bagkåber af (højre og venstre.).. og lage dem ved siden af hinanden!! DER kunne forskellen ses tydelig!!

Har så afleveret det til forhandleren, med bedsked om at det er en ommer!

Jeg har så ikke hørt noget i ca. en måned (ja jeg er en tålmodig mand, kører uden) MEN nu er jeg snart ikke tålmodig mere. (med mindre de tilbyder en komplet omlakkering til vinter, SÅ bliver jeg pludselig meget tålmodig igen ;-D )..

Mit spørgsmål er, er det virkelig så svært at ramme original farven?
når den ligges lige ved siden af en NY original del, så er farven "langt" fra!! (mere brun, og mere "mat" i farven)...

OG nej, jeg vil ikke skrive hvilken forhandler det drejer sig om!! (de bruger vel alligevel en anden maler.!!!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lakkering af kåbedel, få rigtig farve?
Kommentér på:
lakkering af kåbedel, få rigtig farve?

Annonce