Schuberth sr1 vs. Marushin RS 2?? Schuberth sr1 vs. Marushin RS 2??
Hej MCG.
Jeg kender INTET til Marushin og hvor det ligger på listen over top hjelme...
Jeg havde egentlig sat næsen op til at sku ha en Schuberth SR1 pga. lav vægt, lav støj. (har dog kun prøvet den på messen) og den sidder godt...
men så faldt jeg over denne Marushin RS 2 som jeg synes rigtig godt om.. Den koster det ½.. Og sku den sidde lige så godt, kan man så tillade sig at sammenligne de to hjelme?
Prisen betyder ikke det store.. Men selvfølgelig lokker den lave pris, og er den på højde med en schuberth, jamen så ku det være en mulighed..
kender i til mærket Marushin, og evt. modellen RE 2? Kom gerne med feedback.. den vejer jo kun lige over 1000g hvilket er ret imponerende.. den sku ha scoret højt i test, men støj..?
vh
René
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=140666
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
Jeg kigger med på den tråd også.. Jeg ville bare høre om man kunne tillade at sammenligne den hjelm med en schuberth.. Så kom endelig med feedback dem af jer der kender de to hjelme..
vh
rené
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.173
Jeg ville ikke have bekymringer om en Marushin hvis den sidder godt på din knold
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
Når jeg tænker over det kan jeg faktisk ikke rigtigt komme på nogen forcer. Den er tung, stor og elendigt bygget. Det eneste der måske taler til dens fordel er den indbyggede solbrille.
Desværre når man slår solbrillen ned betyder det også at det meste af ventilationen, al ventilation til pande/øjne regionen forsvinder
det eneste positive jeg kan nævne ved Shuberth er deres garanti. Der var ikke nogen problemer med at få byttet et visier som brækkede i monterings mekanismen...
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 33
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Schuberth sr1 vs. Marushin RS 2??