Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schuberth sr1 vs s2??
  • #1   22. apr 2015 Ud og prøv dem og så køb den du selv synes bedst om. Vores mening skal du ikke købe efter.

• #2   22. apr 2015 Hej Jesper

Jeg stod i samme situation for ikke så lang tid siden, og efter en prøvetur, var det klart SR1 der sad bedst på mit hoved! Og kæft den spiller bare smiley

• Niklas V
    Niklas V Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   22. apr 2015 Jeg endte med at købe en schubert s2 og er meget glad for den, især fordi det er den mest støjsvage hjelm jeg har prøvet til dato, samt passer mit hoved bedst.
    Du skal helt klart vælge den hjelm, der har den bedste pasform, så du er nødt til at prøve en masse hjelme før du køber.
    Jeg har den erfaring at schuberth generelt er lidt smallere end andre hjelm-mærker på markedet.

• #4   22. apr 2015 Giver Niklas V ret: endte med at købe en S2. Den er utrolig støjsvag. Kører aldrig med ørepropper mere og er ikke generet af motorlyd eller andet. Virkelig en super pasform og bare en hjelm jeg til dato vil rose og opfordre andre til at købe. Har prøvet Soumy, Arai og HJC.

• #5   22. apr 2015 Jer der har s2, kan jeg måske lokke jer til at måle jeres hoved ved tindingen? Er selv 57cm rundt om hovedet, så kunne jeg måske sammenligne med jer. Og skriv gerne hvad i bruger af str ?? på forhånd mange tak!

• #6   22. apr 2015 hvorfor prøver du ikke bare en hjelm i stedet for?

• #7   22. apr 2015 Havde jeg også gjort hvis der var en forhandler tæt på mig smiley men den nærmeste har nærmest intet hjemme.

• #8   22. apr 2015 jeg er 58cm... måler om tindingen i morgen... smiley

• Carsten T
    Carsten T Tilmeldt:
    apr 2014

MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 23
    #9   23. apr 2015 Kører også med S2 og tilslutter mig de andre, fantastisk støjsvag hjelm, perfekt pasform og den sidder stadig perfekt efter et år.

Men vil da også anbefale dig at prøve, man må sige at det er en investering som skal holde længe, så det kunne hurtigt betale sig at køre langt til en forhandler.

• #10   23. apr 2015 Er også enig med Carsten T og de andre om S2. Den er helt fantastisk, men du SKAL prøve den først.

Kommentér på:
Schuberth sr1 vs s2??

Annonce