962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Vedr. tyveri Vedr. tyveri

Kan se at der efterhånde popper en del tråde op med stjålet MC.

Er det fordi folk stjæler flere mc, eller er det bare mig?

Personligt smed jeg en alarm (startspærre er standard) på min mc som det noget af det første....

Det virker bare ærgeligt at folk ikke smider alarm på deres MC nu nå man er så glad for sin MC.

Håber der er flere der stætter alarm på så man undgår alt for mange ulykkelige mennesker.

Bare en tanke....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. tyveri
  • #1   4. maj 2006 det kunne være fedt at lave statistik over hvor mange stjålne cykler havde alarm monteret...

• #2   4. maj 2006 Janus.... Har selv tænkt over det...

Syntes at dem jeg har set som er blevet stjålet (ann. på MCG) er uden alarm....

• #3   4. maj 2006 Fik os stjålet min første mc og det første jeg gjorde da jeg fik min zxr var at smide en alarm på.. Det bliver squ for dyrt i længden når man kun har ansvar på smiley

• #4   4. maj 2006 det kunne jo også være en mulighed at købe en mc-garage og smide over den om natten, jeg ser en del mcer i århus som står ude på gaden om natten uden at være overdækkede, min mening (håb) er at de hellere vil tage en mc der står uoverdækket så de kan se hvad der er på af låse og sager end end der er totalt pakket ind, men ved jo aldrig hvad der er under jo, kunne jo være en jawa eller mz, og så har de jo ligesom brugt deres tid på noget pjat, for deres vedkommende, det var bare min holdning

• #5   7. maj 2006 har selv både stor kæde. skivebr lås og startsspærre efter mont på min
    jeg håber at det virker

• #6   9. maj 2006 Nichlas H: Hvad for en alarm har du købt?? Jeg har også lige købt en MC, hvor startspærre er standard, og vil uden tvivl have alarm på ASAP!, men ved ikke, hvilken jeg skal vælge...

Kommentér på:
Vedr. tyveri

Annonce