{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undre mig som bare lidt hehe
  • #1   12. dec 2010 Jeg læser også nogle gange om racer-biler, men ejer ikke en. Kan være de interessere sig for MCer?

• #2   12. dec 2010 Ja , eller dem som ikke engang har en bil, men besøger bil forhandlere. HVAD SKER DER FOR DEN SLAGS MENNESKER ???

• #3   12. dec 2010 ELLER DEM SOM KIGGER PÅ SIDE 9 PIGER, MEN IKKE SELV HAR EN KRAN TIL AT GØRE RENT HOS SIG.

• #4   12. dec 2010 eLLER HVAD MED DEM SOM GÅR EN TUR I SKOVEN, MEN IKKE ENGANG HAR SIT EGET EGERN ???? SYGE SVIN SIGER JeG Bare !

• #5   12. dec 2010 det er vel netop derfor man er på sådan et forum... for at lære lidt om mcèr... og for at finde ud af hvilken mc der tiltaler en.. smiley

jeg var også et par år her inden jeg fik mc, og ville også fortsat være her hvis jeg ikke havde mc mere...

• #6   12. dec 2010 hehe jammen ved da godt det er sådan hele vejen rundt med nogen kigger sig omkring der var nu ik noget negativt ment i indlægget

sys da bare det kunne være sjovt at høre nogen meninger fra dem som jo er feks her og hvorfor de er her ;o)

skal jo brænde en død syg vinter dag af på et eller andet hehe

• #7   12. dec 2010 Er da mere trælst dem der spørger efter "hvorfor går min motor så underligt?" også har de ikke skrevet hvad for en cykel det er og har heller ikke oprettet en.

• #8   12. dec 2010 Der er jo folk der ikk finder det interessant at fremvise deres mc, men synes om forumet.. Så intet underligt der smiley

Og du skal endelig ikk tage dig af C4 han har ikk mange venner, derfor bruger han al sin tid på at spame indlæg

• #9   12. dec 2010 Ja eller flyopvisning uden egen F16................

• #10   12. dec 2010 ja og off topic i topic - jøsses

• #11   12. dec 2010 jeg har to men ønsker ikke oprette dem... regner med det er ok for dig...

mvh

• #12   12. dec 2010 ps..ps

jeg viser heller ikke af, når jeg skal dreje.... det rager ikke dem der køre bagved hvor jeg skal hen....

: 9

mvh

• #13   12. dec 2010 Det er ikke en forudsætning for at kunne drage nytte af andres erfaringer, eller for den sags skyld at kunne dele sine egne, at man viser sin mc frem i et galleri.

Derfor.

• #14   12. dec 2010 hehe mizza tager mig sku ik af hvad andre tænker og mener ;o)
    men sys det er lidt sjovt at se hvad folk skriver

ofte når nogen spørg om noget som ikke lige falder i alles smag
    kommer der jo bare en bunke latterlige argumenter hehe

skrev ikke det her for at genere nogen skrev det fordi jeg var nysgerig efter at høre nogen seriøse begrundelser for hvorfor nogen vælger at ha en profil sådan et sted

om det er her eller på bil eller gnaver galleriet er da lige meget var egenlig bare af nysgerighed intet andet

• #15   13. dec 2010 søren er jo lige meget hvad man køre på handler jo bare om at komme ud og køre nogen km :o)

• #16   13. dec 2010 Jeg skrev engang at jeg syntes mx (cross) maskiner skulle oprettes på et mx galleri da de ikke hørte hjemme på mcg, uhadada der blev skrevet en del for og imod, men sjovt var det ;o).

• #17   13. dec 2010 Jeg tror jeg var herinde i 2 år før at jeg overhovedet overvejde at oprette en bruger. Det skyldes at jeg brugte lang tid på at undersøge markedet og hvordan og hvorledes..

Det var da en underlig tråd smiley alle skal jo starte et sted.

• #18   13. dec 2010 Jeg tror, I må dog ikke hænge mig op på det, at de fleste, der er på et mc-forum, er der pga. en interesse for motorcykler.

• #19   14. dec 2010 Brian (Sjælland) S: Jeg kan da godt give dig min egen personlige begrundelse, så du kan få styret din nysgerrighed smiley
    Jeg er oprettet med en profil herinde - men har ikke sat nogen billeder ind !!! Årsag ? Jeg kan godt lide forummet (for det meste), men har ikke brug for "høj"eller "lav" stemmer, for bedømmelse af mine cykler - syntes at disse bedømmelser oftest afhænger af hvor mange man kender godt herinde og dermed er "taknemligheds-stemmer" (Sorry, men det er MIN opfattelse) smiley - Mine cykler er "fedest" for mig og andres meninger er jeg så lidt mere ligeglad med... DERFOR har jeg ikke oprettet mine cykler, herinde !

Har op til flere gange nydt rigtigt godt af andre brugers råd, herinde - hvis jeg lige er stødt på et uoverskueligt problem. DERFOR er jeg herinde, SAMT at kunne hjælpe i det omfang min egen viden rækker!

Hilsen Kim (Uden mc'er oprettet)

P.S. De bliver heller aldrig oprettet, medmindre der kommer et krav - så vil jeg revurderer smiley

• #20   14. dec 2010 Carl S Berg; Ja, den mulighed er der selvfølgelig også - glemte dog at tilføje (for mit eget vedkommende) at jeg er EKSTREM dårlig til overhovedet at få taget nogle billeder (gælder ikke bare i dette sammenhæng) men generelt... Hertil skal lægges "besværet" med at lægge billederne ind - kontra min enormt korte lunte/tålmodighed og evner i denne sammenhæng smiley Så det er absolut ikke fordi jeg frygter nedstemmerne, disse vil aldrig kunne ændre på MIN opfattelse af mine cykler alligevel smiley
    Det var egentlig blot for at komme med MIN begrundelse til Brians, undren...

Kommentér på:
undre mig som bare lidt hehe

Annonce