{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

undre mig {{forumTopicSubject}}

Kender i det, når man har lidt for meget ventetid og begynder at undre sig lidt for meget..?

Skulle have min mc på værkstedet. Efter aftale kunne han "ta" den idag. Jeg afleverede cyklen i går aftes som aftalt. For som han sagde, så kunne han komme i gang med den for morgenstunden. Jeg ved operationen tager omkring 4timer ish.

Jeg har intet hørt fra mekanikeren idag. Jeg har intet imod at det tager længere tid eller dér har været andre forhindringer.

Personliget syntes jeg det ville være go stil lige at informere kunden (mig), hvordan dagen er gået.
Eller er det for meget at bede om?

Det skal tilføjes at det er første gang jeg bruger denne mekaniker...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undre mig
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #1   4. maj 2022 Du rammer lige præcist årsagen til at jeg skruer selv. smiley

Min forventning ville være at høre en status fra ham til fyraften.

• #2   4. maj 2022 Mærkeligt at en del mc mekanikere er sådan, har også selv prøvet det..
    Med bilen er det anderledes, da synes jeg altid de holder deres aftaler og ringer og fortæller om status osv..? smiley

• #3   4. maj 2022 Ingen problemer i den retning m min mekker,- der er klar kommunikation hele vejen igennem.. smiley

Lucky me..? smiley

• #4   4. maj 2022 Jeg synes det er ret alm. for mange forskellige firmaer.
    Selv har jeg lige nu problemer med traktormekanikeren. Traktoren vil ikke starte efter skift til ny selvstarter. Ringer fredag middag, men de kan først komme mandag morgen.
    Ringer mandag eftermiddag og spørger om de har glemt mig. - Nej da, men vi har ikke haft tid. Vi kommer i morgen formiddag. Altså i går.
    I dag onsdag har jeg stadig hverken set eller hørt fra ham. smiley
    Heldigvis står jeg ikke og skal bruge den lige nu. Den er bare parkeret lidt uheldigt.
    Travlheden hos traktormekanikere tror jeg skyldes, at de har travlt med at hjælpe landmændene med at få gang i vandingsmaskinerne. Det er selvfølgelig også mere vigtigt, men man kunne godt lige orientere.

• #5   4. maj 2022 I den samme stund i min undren. Så tænkte jeg også over hvad idén er ved at skrive " Mere en 40 års affaring" hehe...
    Jeg er selv 43år så jeg har sådan Ca 30års affaring i et køkken. Med den mængde affaring i køkken, ville jeg kunne imponere Ca 0% med min madlavning smiley

• #6   4. maj 2022 KENDER problemstillingen til bevidstløshed (incl. den 4-hjulede):
    Personligt tror jeg at det handler om arrogance.... smiley

• Danni N
    Danni N Tilmeldt:
    nov 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #7   5. maj 2022 havde min mc til kobling kontrol for lidt siden. en ting der kan ta Max 3/4 timer.
    der gik en måned før jeg fik den????????

• #8   5. maj 2022 Hvorfor ikke bare selv gribe tlf. og ringe til ham ??
    Så kunne du spare din undren, og du havde fået et svar.. smiley

• #9   5. maj 2022 Per M. Du har fuldstændig ret. Det er det eneste rigtige at gøre. Jeg kunne dog ikk gøre det i aftes da værkstedet var lukket.
    Men jeg var alligevel lidt nysgerrig på hvorvidt andre difinere god etik fra mekanikere.

• #10   5. maj 2022 Det afhænger jo nok også af størrelsen på firmaet. Hvis der bare er den samme eller måske de er 2, kan der jo være nok at se til, hvorimod f.eks. lidt større bilværksteder har kontorfolk (knyttet til værkstedet) og her er der nok bare flere ressourcer.

• #11   6. maj 2022 Den var så blevet færdig samme dag, han havde bare ikk lige fået ringet til mig. Det undskylde han med at de havde virkelig travlt... Fair nok, ingen skade er sket... Da jeg kørte dér fra, havde jeg også fået olie og filter med hjem, og til halv pris... Det kan vi lig, og skal jeg bruge værksted igen, bliver det dér smiley

• #12   6. maj 2022 Måske lidt OT.
    Men syntes der generelt er rasende travlt i service fagene, og de mangler folk ad H til..
    Mit både mc og bil værksted har måtte nedskalere da de mangler faglærte, der er ikke unge nok der gider eller kan tage en faglært uddannelse, - og det er de små ungdoms årgange lige pt.. så det er rent loose-loose på den front..

NÅ suk - det løser vi jo ikke her.. smiley

Kommentér på:
undre mig

Annonce