undre mig {{forumTopicSubject}}
Kender i det, når man har lidt for meget ventetid og begynder at undre sig lidt for meget..?
Skulle have min mc på værkstedet. Efter aftale kunne han "ta" den idag. Jeg afleverede cyklen i går aftes som aftalt. For som han sagde, så kunne han komme i gang med den for morgenstunden. Jeg ved operationen tager omkring 4timer ish.
Jeg har intet hørt fra mekanikeren idag. Jeg har intet imod at det tager længere tid eller dér har været andre forhindringer.
Personliget syntes jeg det ville være go stil lige at informere kunden (mig), hvordan dagen er gået.
Eller er det for meget at bede om?
Det skal tilføjes at det er første gang jeg bruger denne mekaniker...
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
Min forventning ville være at høre en status fra ham til fyraften.
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.109
Med bilen er det anderledes, da synes jeg altid de holder deres aftaler og ringer og fortæller om status osv..?
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 144 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Lucky me..?
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.861
Selv har jeg lige nu problemer med traktormekanikeren. Traktoren vil ikke starte efter skift til ny selvstarter. Ringer fredag middag, men de kan først komme mandag morgen.
Ringer mandag eftermiddag og spørger om de har glemt mig. - Nej da, men vi har ikke haft tid. Vi kommer i morgen formiddag. Altså i går.
I dag onsdag har jeg stadig hverken set eller hørt fra ham.
Heldigvis står jeg ikke og skal bruge den lige nu. Den er bare parkeret lidt uheldigt.
Travlheden hos traktormekanikere tror jeg skyldes, at de har travlt med at hjælpe landmændene med at få gang i vandingsmaskinerne. Det er selvfølgelig også mere vigtigt, men man kunne godt lige orientere.
okt 2017
Følger: 57 Følgere: 97 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 153
Jeg er selv 43år så jeg har sådan Ca 30års affaring i et køkken. Med den mængde affaring i køkken, ville jeg kunne imponere Ca 0% med min madlavning
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 42 Emner: 16 Svar: 280
Personligt tror jeg at det handler om arrogance....
nov 2021
Følger: 1 Svar: 1
der gik en måned før jeg fik den????????
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Så kunne du spare din undren, og du havde fået et svar..
okt 2017
Men jeg var alligevel lidt nysgerrig på hvorvidt andre difinere god etik fra mekanikere.
apr 2017
Følger: 22 Følgere: 83 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 396
okt 2017
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 144 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.004
Men syntes der generelt er rasende travlt i service fagene, og de mangler folk ad H til..
Mit både mc og bil værksted har måtte nedskalere da de mangler faglærte, der er ikke unge nok der gider eller kan tage en faglært uddannelse, - og det er de små ungdoms årgange lige pt.. så det er rent loose-loose på den front..
NÅ suk - det løser vi jo ikke her..
undre mig