{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Starteren er mig en gåde?? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens...

Håber lidt på at drage nytte af jeres erfaringer... Kan se der er en del med flere intruders bag sig smiley

Har nogle problemer, når jeg skal starte min intruder,
Så skal jeg holde starteren i bund i ca 25-30 sek før den tager ved, istedet for at slå igang med det samme.. I de 25 sek, der hyler starteren og kører fint rundt, men slår ikke rigtig motoren igang..

Har haft kigget ind til tandhjulene ved svingarmen og tændspolen, og de er hele, og det hele drejer rundt som det skal, når man drejer i starteren.. Dog undre jeg mig lidt over at motorolien, ligger derinde sammen, med tændspolen, tandhjul og det hele, men virker til at være sådan det skal være.. Kan ikke se hvor det ellers skulle være..

Min fatter, har haft skilt starteren af, og kullet og alt inde i den, virker også til at virke som det skal.. Igen undres vi lidt over der ikke er en fjeder eller pal, som slår starteren fra svinghjulet, når motoren er slået igang.. Virker til at starten følger med rundt hele tiden.. Hvilket vi ikke er sikker på den kan holde til.. Eller er der en form for friløb i den her type starter?..

Men er nået så langt, som til at mene, at starteren, virker som den skal, samt svinghjul og tandhjul virker.. Så må det vil være et sted i tændings øjeblikket der er galt, men hvad kan det være.. Er som om den lige skal bruge 25-30 sek, til at blive varm eller noget, før den slår igang.. Men er mig sgu lidt en gåde, hvad der kan være galt..

Nogen der har været ude for lign, eller har nogle gode råd.. Så skriv eller ring endelig.. 40106210...

Mvh

En ny Intruder fan/ejer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starteren er mig en gåde??
Kommentér på:
Starteren er mig en gåde??

Annonce