926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

CBR 600 priser CBR 600 priser

Hejsa
Jeg er ny herinde og skal først tage kortet efter langt tilløb her til februar.
Jeg er blevet ret hooked på at jeg skal have en CBR 600 og nok en F4 fra 99.
Nu har jeg brugt mange aftener på at nærstudere priser på dba, gulgratis, 123mc som jeg går ud fra er de steder man umiddelbart kigger efter ny cykel.

Jeg undrer mig lidt over at så mange tror de kan få ca. kr. 50.000 for en F1/F2 fra start 90'erne når andre næsten er nede på samme beløb for en F4 fra 99.

Der er et godt tilbud på en til 50.000 som ved en stor forhandler i Horsens koster kr. 85.000,- kun 3000 km i forskel ja og så self lidt garanti men kr. 35000 kan man nok også få lavet en del for.

Tror i priserne vil falde til omkring april/maj eller vil de være billigst her i starten af vinteren ?
Burde måske også vente til jeg kan prøve lidt forskellige, hvis i har andre bud der er bedre end CBR 600 hører jeg gerne.

Jeg regner med at vil smide 50-60 efter en ny cykel har efterhånden det meste udstyr (Alpinestars RC-1 jakke, GP-Pro handsker, Trackpants 2009, S-MX5 støvler overvejer Shoei XR 1100 hjelm og evt. rygskinne til indbygning i RC-1 jakken)

Må sige at det næsten stiger mig lidt til hovedet endelig at skulle leve drømmen ud efter at have ventet i 20 år smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 priser
  • #1   29. nov 2010 Der er billigere at købe nu.

• #2   30. nov 2010 med hensyn til priserne tror jeg sgu det er lige meget, om du køber nu eller til foråret.... tror ik helt du kan regne med hvad de står til salg for - gætter på at en hel del bliver handlet langt under den udbudte pris.

• #3   30. nov 2010 Man kan som regel handle mindst 20% ned er mine erfaringer smiley

• #4   30. nov 2010 Køb ikke før du kan prøve den, prisen stiger ikke, bevars vejret er bedre men cyklen er jo også blevet ældre, sælger mere sulten.

Og med hensyn til F2'er tror ejerne de er lavet af guld og titanium, og det er efterhånden noget gammelt grej.

Har du overvejet noget Motard??

• #5   30. nov 2010 Jeg købte også inden jeg havde kortet. En ny kawasaki 250, som jeg solgte efter 1. sæson. Det var fint for det er jo først efter at man har fået kortet, at man skal lære at køre. Beklædningen er også skiftet / udvidet.
    Mit råd er: køb så du har råd til at skifte eller købe mere. Det er først når man rigtig bruger tingene, at man finder ud af sine reelle behov / ønsker.
    Held og lykke med det.

• #6   30. nov 2010 Gunnar H Vil nu mene man skal lære at køre Motorcykel mens man tager kortet og ikke efter, for hvem skal lære dig det der????? Men bagefter skal man opbygge erfaring. To forskellige ting.

• #7   30. nov 2010 Tror jeg må beherske mig og få kortet inden jeg køber for derefter at stille og roligt at få prøvet lidt af.
    Har i overvejelserne også været inde på baby Ninja men næsten alle siger no go fordi jeg villle syntes den er for kedelig og en stor scooter.

Alternativt en GSX F 650 som kan fåes billigt fra ny kontra en 10 år gammel Honda men hører bare hele tiden at CBR'en er en super begynder cykel. GSX F vejer også 40-50 kg mere end Honda'en.

Det skal ikke være nemt men tror det er bedst at vente og satse på at priserne er fornuftige til sommer smiley Kan jo også spare lidt ekstra op smiley

• #8   30. nov 2010 hvis budgettet er til en gsx 650 f tog jeg klart den! den er noget nyere trodsalt. den skal nok kunne leve op til alle dine behov er jeg sikker på smiley

Kommentér på:
CBR 600 priser

Annonce