{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

dæk CBR 600 f2 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at se lidt på dæk til min cbr 600 f2..

jeg har kigget de forskellige forum emner igennem, og kan ikke blive helt klog på emnet.. de fleste ender med at diskutere priser / told/ moms i stedet.. her søger jeg noget konkret på hvad der holder..

Det er min første sæson på mc, og regner ikke med at skulle på bane..

jeg vil gerne finde et godt dæk som holder mere end 3000 km, men som stadig bider godt i både sving, lige ud kørsel varme og i mindre grad i regn vejr..

sidst nævnte er udelukkende for ikke at være bambi på glat is hvis det skulle begynde at pisse ned på vejen hjem.

str. skulle være for 120/60zr17 bag 160/60zr17

hvad har folk af gode forslag/ erfaringer..?

Tak for hjælpen.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæk CBR 600 f2
  • #3   6. apr 2017 dvs f.eks angel ST eller angel GT vil være lige gyldigt for mig..?
    sidder og læser en del test hvor at pirelli og metzeler bliver fremhævet en del.? eller vil det være fuldstændig ligegyldigt..?

• #4   6. apr 2017 Michelin Pilot power 2 eller 3, gir ca. 20000km hvis du køre ordentligt, men BT016 fra Bridgestone gir ca. 5000km hvor du godt ka udfordre den lidt.
    120/60 for og 160/60 bag.
    Selv kørt 50000km på den model og det er en rigtig fed cykel, dette afhænger selvfølgelig af din affjedring og bremse evner...:0)

• #5   7. apr 2017 Bridgestone T30 EVO
    Et fantastisk gadedæk med rigeligt af greb, hurtig varme og du skulle gerne kunne køre +10000 km på et bagdæk.
    Og skulle du blive fristet en en trackday, kan den sagtens det også.

Så kan du tage en Bridgestone S21 når de er slidt op hvis du har mod på lidt frisk kørsel til den tid.

• #6   7. apr 2017 et godt touring dæk , ville personligt vælge Michelin ... kører upåklageligt under alle forhold og temperaturer og har endnu ikke oplevet en udskridning uden forvarsel eller grov provokation

• #7   7. apr 2017 Kør til din lokale MC mekaniker og forhør dig. Jeg fik et Bridgestone Tri-compound på mit baghjul. Hårdt på midten og gradvist blødere ud mod siderne. Så touring spot ikke så let opstå jeg er fint tilfreds. Hat Metzler på forhjulet of der fungere også fint. Ligesom jeg køre Metzler på min MC maskine. Ved en go forhandler få man gode råd og vejledning og de ved hvad der passer til din økonomi og kørestil

• #8   8. apr 2017 jeg havde et par gamle Angel st på, og det var ikke godt,,et par nye angle gt løste alle mine problemer

Kommentér på:
dæk CBR 600 f2

Annonce