Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift af mc
  • #1   10. okt 2010 85% Retur

Og Cyklen SKAL exporteres

• #2   10. okt 2010 eksportere den

• #4   10. okt 2010 hvor lang tid skal den være ude af landet før den må hentes hjem igen

• #6   10. okt 2010 JP: Jeg er ved at bygge min egen cykel fra bunden, det koster sku penge:-) + jeg vil gerne have en baneracer.
    Niklas: der må lo være nogle regler inden for dette område og hvis jeg holder mig til disse regler kan de jo ikke gøre så meget ved det

• #7   10. okt 2010 nej nej, siger bare. jeg vil ikke bryde nogle regler, har op til flere forbindelser i udlandet og jeg vil bare gøre hvad de forlanger. Mener nemlig at med en bil er det kun 3 måneder den skal være ude af landet, så kan den købes tilbage igen. Er det det samme med mc, så passer det jo lige til næste mc sæson

• #8   10. okt 2010 hej rune skat har en formular nr 21.044 anmeldse export.
    den kan du udfylde og se hvad de vil gi retur i afgift.
    de skal have et expeditions gebyr på 15%.
    jeg vil gætte på du kan få ca 50000 kr i hånden på din 2008 r6.
    der er så nogle rygter om at der næsten er dødsstraf hvis den stadig findes i danmark,feks ophugget.
    det kunne være sjovt at spørge om man må bruge den på bane.
    men du skal bare vise en salgs kontrakt til et navn/adresse i udlandet.sverige/tyskland er jo nemt.
    mvh kk

• #9   10. okt 2010 nu kan skat jo ikke forhindre at din onkel eksporter en r6 ud af landet , og du 3 mnd efter køber den !

• #10   10. okt 2010 øhhh hvorfor smide 15% efter den - gir ingen mening

• #11   10. okt 2010 Hvis man vil lave den om til banejern er det jo fornuftigt nok at få 50 kilo tilbage, og hvis det er din fætter i Flensborg der har købt den er det vel også ok!
    Hvis den skal køre resten af sine dage som banejern er et stelnr vel heller ikke nødvendigt mere, men en gang væk, altid væk!

• #12   11. okt 2010 Hvad er ideen i det hvis den kun skal være ude et par måneder og så købes tilbage?
    Hvis vi forestiller os afgiften pt er 50.000kr, så får du 42.500 tilbage i afgift, minus hvad du har af synsomkostninger mv.
    Når du så vil indregistrere den, er afgiften måske faldet til 45.000, men dertil skal der igen tillægges synsomkostninger. I sidste ende koster det dig altså penge at lave det stunt.

• #13   11. okt 2010 Jesper : tror ikke den skal indreg igen , men kun bruges på bane,

• #14   11. okt 2010 den skulle ende sine dage som banejern og grunden er, at den har stået til salg længe og er ikke blevet solgt. Jeg nægter nemlig at sælge til de skambud jeg har fået på den, så hellere banejern.

Kommentér på:
Afgift af mc

Annonce