587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

c24 c25 fejl på suzuki gsxr750 c24 c25 fejl på suzuki gsxr750

Som ovennævnte kommer de to fejl op på skærmen når jeg har luset boksen. Når cyklen får lidt omdrejninger går den ud undtaget når den er blevet driftsvarm. Så melder den heller ikke fejl.
Har skiftet tændrør, Er der nogen som har ide om hvad det kan være som er stykker så??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  c24 c25 fejl på suzuki gsxr750
  • #1   6. sep 2010 C24 og C25 er fejl på 'Tændings-signal' for cylinder 1 og 2

Fejleene opstår oftest pga. defekte tændspoler eller dårlig forbindelse ved stikket på tændspolen, eller defet/dårlig tændrør.

I dit tilfælde, hvor fejlen forsvinder når den er driftvarm eller får omdrejninger, kunne jeg godt mistænke dine tændør.

Går den ujævnt (på 2-3 ctylindre) når den bliver startet op fra kold tilstand?

Du kan evt. prøve at bytte tændrørene rundt for at se om fejlen flytter sig. Hvis den gør det er det højst sansynligt tændrør.
    Hvis det ikke ændrer på det kan du gøre det samme med tændspolerne og se om fejlen flytter sig.

• #2   6. sep 2010 nu har han jo skiftet rørene, burde det så ikke være tændspolen der er defekt?

• #3   6. sep 2010 Tændrørene er skiftet. Den går lidt ujævnt, men kun i opstartsfasen.
    Er der så nogen der ved hvor man kan købe tændspoler henne?? De sidder vel i toppen af tændrørshætten eller hvad??

• #4   6. sep 2010 Hvis der går tynde ledninger hen til hætten sidder de der!

• #5   6. sep 2010 Det gør der. Men hvor får man dem så billigst?? Hørte suzuki af og de vil have 1200 pr. stk...;o(

• #6   6. sep 2010 Derfor skal du prøve at bytte dem rundt så du kan se om fejlen flytter med! Du kan evt sætte dem lidt løst på så du lettere lige kan løfte dem op og se om de virker eller ej!

• #7   28. sep 2010 så fik jeg lige overstået en fødsel.. (kæresten!!) Jeg har nu prøvet at bytte rundt på tændrørshætterne/tændspolerne.. men den skriver stadigvæk c24-c25 altså på samme cylinder 1 og 2.. hvad faen kan der være i vejen??

• #8   28. sep 2010 Kan det være ensretteren?? Læste at fejl c-24 og c25 faktisk godt kunne være ensretteren på nettet??

Kommentér på:
c24 c25 fejl på suzuki gsxr750

Annonce